Stoute Meisjes 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Helaas nog steeds geen aankondigingen van de Stoute Meisjes. Laatste keer was in Alkmaar met Eva en Lana. Was toen echt top. Zou graag weer een keer aansluiten. Iemand Enig idee of Lana ook ergens anders nog parties doet? Mag ook even via privé berichtje!!
 
Ben bang dat de stoute meisjes het voorgezien hebben gehouden. Heb ze ook nooit meer ergens anders jn de aankondiging gezien. Helaas want was wel een fijn van de lekker bo.

Iemand een idee of ze ergens anders nu zijn dan hoor ik het graag. Of mooie goede alternatieven zijn ook altijd welkom
 
Zag net op Twitter van BlondeEva voorbij komen dat er binnenkort weer feestjes aankomen. Geen idee of dit dan via Stoute Meisjes is of dat ze zelf begint…. We gaan het meemaken…
Ik zag de tweet ook, en de referentie naar "iets nieuws" impliceert dat de stoute meisjes hier geen inbreng hebben. Sowieso is Elvira met GB-pensioen, dus laten we hopen dat Blonde Eva de nieuwe stabiele factor is, met vele succesvolle parties! (want het is gvd wel magertjes hier in NL de laatste tijd)
 
Stoute meisjes werd gedaan door Elvera en wat dames die ook voor Ramon gewerkt hebben (Lana, Rosalie). Helaas is Elvera (tijdelijk) gestopt maar zouden de stoute meisjes voor zover ik weet gewoon doorgaan maar helaas is daar niets van terecht gekomen. Ik heb Elvera op de app en op snapchat dus zou er altijd eens een berichtje aan kunnen wagen.
 
Heb recentelijk app contact gehad met Elvera maar het ziet er naar uit dat de stoute meisjes niet terug komen. Wel geeft Elvera aan binnenkort zelf weer iets kleinschaligs te organiseren maar weet ze niet of daar ook andere meiden bij zullen zijn (kleinschalige solo gangbang).

Ik heb een deel van de whats app bijgevoegd. Hierbij zijn onze nummers niet zichtbaar.
 

Bijlagen

  • Screenshot_2023-08-27-22-22-18.png
    Screenshot_2023-08-27-22-22-18.png
    358,3 KB · Weergaven: 126
  • Screenshot_2023-08-27-22-22-52.png
    Screenshot_2023-08-27-22-22-52.png
    288,4 KB · Weergaven: 125
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan