Strapon/voorbinddildo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zuid-Holland maar ja Wonderwall, zeg nou zelf!!!!!!!

Ze ziet er inderdaad heel mooi uit. Alleen voor mij is het lastig om een smoes te bedenken en naar Rotterdam te gaan. Vandaar was ik op zoek naar Amstelveen en omgeving.

Zodra k ooit in Rotterdam ben ga ik Liana zeker op zoeken
 
Iets verder weg, maar echt fantastisch, ook voor beginners. Ze zat overigens vroeger altijd in Delft, geen idee of dat nog zo is.
Ik weet dat ze geweldig is en ook op hookers werd ze ook aangeprezen. Heel vaak geprobeerd afspraak te maken maar wordt telkens geweigerd omdat ik niet 100% Nederlands ben. Anders was ik bij haar zeker vaste klant
 
Ik begrijp dat er over deze Sofia men niet al te positief over zijn in het algemeen. Anders zou ik haar wel willen bezoeken
Ik ben onlangs bij Sofia geweest . Prima ervaring. Heerlijk pijpen , diverse standjes , heel zacht en teder. Ik vind haar nog mooier dan op de foto's. Zij lijkt koeltjes maar is heel lief en ook fijn gezelschap. Ze doet trio met Aurika
 
We wachten nog altijd
 
Je maakte mij nieuwsgierig om je op te zoeken maar je advertentie staat op offline 🤷‍♂️

Die van sexjobs stond even in moderatie omdat ik wat tekst had aangepast, hij staat inmiddels alweer online 💋
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan