Stripclub met sex in NL.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eva inderdaad.

Ik ging altijd naast de kapper; die had steeds beklag dat hun wel onderhoud uitvoerde op hun gedeelte van de 2 onder 1 kap en eva namelijk niet. Uiteindelijk door Jan bik (de zoon) overgenomen, en daar waar een landelijke inval plaatsgevonden had. Einde oefening.
Toen Gerard Monninkhof de zaak rond 2000 verkocht werd het allemaal iets minder met het onderhoud maar de meeste leuke dames bleven eerste jaren nog wel werken. Helaas was het meer een politieke keus om de club te sluiten.

Toen Gerard Monninkhof de zaak rond 2000 verkocht werd het allemaal iets minder met het onderhoud maar de meeste leuke dames bleven eerste jaren nog wel werken. Helaas was het meer een politieke keus om de club te sluiten.

Had alles te maken met (landelijke) inval - het pand van Eva was blijkbaar net overgenomen maar heeft het daglicht niet meer kunnen zien.

Eva inderdaad.

Ik ging altijd naast de kapper; die had steeds beklag dat hun wel onderhoud uitvoerde op hun gedeelte van de 2 onder 1 kap en eva namelijk niet. Uiteindelijk door

Belasting.

Zijn er überhaupt nog leuke stripclubs in Nedeland
Club live/breeze in schevingen was altijd een goede helaas al ff dicht
De nacht in Tilburg weet ik
OQ in Rotterdam gaan niet meer helemaal naakt ook niet bij een lapdance en is echt achteruitgegaan qua dames ook
Je hebt de wallen in Amsterdam een pr tentjes maar daar ben ik al ff niet geweest en weet niet meer of die nog goed zijn
Maar zijn er nog andere met of zonder sexmogelijkheid

Stomme vraag, ik ben nog nooit naar een stripclub geweest, maar probeer het mij voor te stellen, die dame die dan veel duren flessen proberen af te snoepen, drinken zij echt een hele avond, ik bedoel... worden ze niet zat, kan hun gezondheid het aan om iedere avond te drinken? Ik kan me voorstellen als je zoveel drinkt je inderdaad geen zin meer hebt in sex, de dames zijn wat dronken op het einde van de nacht. Misschien werken ze in shiften.
Valt wel mee , in de meeste van dat soort zaken schenken ze zgn Picolo's dat is een soort appelcider van 1 of 1,5 procent Wat uit een klein flesje geschonken wordt waar je als hem uitwringt krap een glaasje uit kan halen

De flesjes leken op champagneflesjes met zo'n kurk die met ijzerdraad bevestigd was en als je het in een flute schonk leek het er ook sprekend op maar het smaakte naar paardenzeik ( heb ik me laten vertellen , ik heb geen idee hoe paardenzeik smaakt )

In de guldentijd betaalde je daar afhankelijk van in welke zaak natuurlijk tussen de 12, 50en twintig
gulden voor, Ter vergelijking voor het pilsje dat ik dronk betaalde ik 6 gulden wat ongeveer twee maal zoveel was als in een kroeg

In een club waar ik toen vaak kwam schonken ze geen Picolo maar Bacardi cola aan de dames voor ik geloof 15 gulden ( waarschijnlijk omdat ik nog nooit iemand voor zijn/haar lol Picolo heb zien zuipen )

Ik heb geen idee of het echte Bacardi was wat ze gebruikten of gewoon water maar er ging zo weinig in dat de bodem van het glas net nat was , de rest waren ijsblokjes en de ruimte die over was werd meer voor de kleur opgevuld met cola

Ik heb begrepen dat de dames de helft van het geld kregen van de consumpties

Hoe ze er in slaagden nuchter te blijven van echte champagne die toen voor ik meen vanaf 250 gulden per fles over de toonbank ging zou ik niet weten want ik ben wel goed maar niet gek natuurlijk

Bovenstaande was mijn ervaring in de animeerbarretjes in het Rotterdamse scheepvaart kwartier waarvan ik betwijfel of er nog eentje niet veranderd is in een Tapas bar of een Sushi restaurant , club Babydoll aan de wolphaartsbocht waar nu Cristal Privé inzit en "huize Sonja " in Rockanje wat nu een bouwval is

Geen van allen stripclubs maar incidenteel werd er wel eens gestript
En geneukt natuurlijk , want ik ga geen weekloon uitgeven op een avond om met een volle zak weer naar huis te gaan

Het waren niet de zogenaamde "gentlemans nightclubs " of hoe ze die tenten ook noemden met een portier in uniform voor de deur , dan kon je de prijzen gerust maal twee doen

Het is een beetje een uitstervende hobby geworden

Terug
Bovenaan Onderaan