Studio Roses dicht?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
je kan er prima heen, prijs is te hoog in verhouding ,maar sommige dames geven je een extra special treatment als je je portomonee mee neemt.

Het is wat het is, vergane glorie maar prima voor zo af en toe.
 
Vaak toch licht teleurgesteld weg gegaan. Was het allemaal net niet. Veel dames leken er niet heel veel zin in te hebben.
Ben persoonlijk een groot liefhebber van een billen massage maar de billen worden altijd over geslagen…
 
Het is een beetje oude vergane glorie wat betreft kamers en douches en er blijft een hele nare riool geur hangen in de douche. De douche zelf is mega glibberig van alle olieresten en lijkt weinig schoongemaakt te worden.....
Als je geluk hebt en er is een leuke dame, dan is er wat massage betreft soms best een fijne tijd, maar verwacht er verder niet teveel van......
 
Oh, waar heb je dat gelezen?
Verbaast me eerlijk gezegd niet… Al vond ik het wel charmant dat zo'n tent het nog steeds uithield.

Zou er iets voor in de plaats komen, denken jullie?
 
Het verdwijnen van het aftandse Roses is geen groot gemis, maar omdat het veel betere Massagewereld Soest de deuren voorlopig ook heeft gesloten, is de massagespoeling in de regio dun. Eigenlijk blijft alleen La Femme in Amersfoort over en die hebben een vrij kleine bezetting.
Ik wijk nu maar uit naar MW Nijmegen en Eindhoven, maar omdat dat minder in de buurt is, ga ik wel minder vaak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan