WHEM Sue, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Had haar nog even berichtje gestuurd met de add van RL met de melding dat daar extra's waren zoals cim. Kreeg bericht terug dat ze zich had vergist en of ik alsnog zou komen. Niet direct gereageerd en paar uur later zond ze me in videootje als dansend ( wel met jurkje aan 🥲). Zag er sympathiek uit dus toch maar naar Antwerpen afgezakt. Is de dame van de foto's maar dan wel enkele jaartjes ouder. Desondanks prachtige toffe vrouw met lekker figuur, prachtige borsten en lekkere kont ( niet TE groot zoals bij veel Braziliaanse). Werd ontvangen in mooi lingerie setje en voorzichtig tz. Haar gelijk op haar rug gelegd, slipje uit en haar grondig verwend met mijn tong wat ze wel kon appreciëren. Daarna was het mijn beurt om verwend te worden onderaan. Pijpen was lekker met veel gebruik van tong en ook de eitjes werden niet vergeten. Heb haar eerst op mij laten plaatsnemen, effe lekker ook laten rijden met zicht op die prachtige borsten. Even omdraaien en missio met de beentjes in de lucht. Op mijn vraag cd eraf en even 69. Daarna haar op de rand van het bed op haar knieën laten zitten en haar rechtstaand lekker kunnen stoten tot ik het rubbertje volspoot. Nog even voorzichtig tz en met mijn kennis van Spaans beetje proberen te communiceren. Al bij al een leuke verrassing en als ze nog even in de buurt blijft zeker voor herhaling vatbaar.

Terug
Bovenaan Onderaan