Recensie Summer, Tilburg 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DarkHagen

Wandelaar
42
13/09/21
28
10
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/530554-summer
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Nou...de eerste keer dat ik oprecht van mening ben dat de dame mij had moeten betalen ipv andersom...

Bij binnenkomst eerst douchen, wat wel nodig is nadat je eerst tien trappen op moet in een gebouw zonder lift. Toen begon ze meteen met het condoom en pijpen op afstand zodat je haar niet aan kunt raken. In haar advertentie staan heel andere dingen dus was al meteen teleurgesteld. Ik gaf nog aan dat het zo voor mij niet werkte en dat ik haar graag wilde aanraken om opgewonden te raken. Haar antwoord was dat ze er van hield om gemasseerd te worden. Nou kom dichterbij dan doen we dat?! Dat deed ze niet en toen ik eenmaal hard was ging ze met haar benen wijd op haar rug liggen "you wanna fuck?" Best duidelijk wat dan de volgende stap moet zijn. Toen ik hem er echter in wilde doen, hield ze me tegen en zei "play with my pussy". Goed, zo had ik willen beginnen, vanwaar deze plotselinge omslag? Na een tijdje werd het "lick my pussy" en na slechts enkele minuten heb ik haar klaargevingerd en gebeft.

Nu mocht er wel geneukt worden , maar inmiddels geen volledige erectie meer dus mevrouw zou eigenlijk wel iets moeten doen. Zoals zo vaak bij dit soort types is dat "iets" als een bezetene lopen trekken wat natuurlijk alleen maar averechts werkt. Ik gaf zoals altijd duidelijk aan wat wel werkt bij mij om opgewonden te raken, maar mocht haar kutje niet meer aanraken "I'm done" zei ze lachend. Op een iets rustiger tempo heeft ze me daarna klaargetrokken.

Ik ben er nu van overtuigd dat deze hele gang van zaken een bewuste strategie is van sommige dames om zelf maar zo min mogelijk te doen. Het feit dat ze zelf wel knallend klaarkomt is dan extra hilarisch. Summer zal mij iig niet meer zien en ik adviseer iedereen hier ook om dit soort afwerkers links te laten liggen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan