WHEM Sunny, Schagen (voorheen Callantsoog)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sunny heb ik enkele malen bezocht voor pijpdate incl. slikken. Vooraf mag je opfrissen, hygiene is okay. Ze neemt goed de tijd en is een heel vriendelijke dame. Op verzoek doet ze het topless, zoenen doet ze niet.
 
Dit is hier een keer eerder gevraagd en beantwoord. De huidige ontvangst lokatie weet ik niet, misschien weer in Callantsoog. Ik heb haar niet meer bezocht, vind de prijs te hoog voor enkel pijpen 70/80 euro.
 
Ruim 2 dagen contact gehad met de dame en uiteindelijk een afspraak gemaakt om elkaar te ontmoeten. Op basis van de eerdere rapporten vroeg ik om een vluggertje, omdat ik dacht dat als het het niet waard is, ik voor 50 EUR kan vertrekken. Afspraak gemaakt en een WhatsApp gestuurd om te zeggen dat ik buiten geparkeerd stond en om mij het adres te geven zodat ik kon komen. Ondanks meerdere whatsApps en bellen geen reactie. Heren, dit is op eigen risico, want deze dame is een tijdverspiller
 
Ruim 2 dagen contact gehad met de dame en uiteindelijk een afspraak gemaakt om elkaar te ontmoeten. Op basis van de eerdere rapporten vroeg ik om een vluggertje, omdat ik dacht dat als het het niet waard is, ik voor 50 EUR kan vertrekken. Afspraak gemaakt en een WhatsApp gestuurd om te zeggen dat ik buiten geparkeerd stond en om mij het adres te geven zodat ik kon komen. Ondanks meerdere whatsApps en bellen geen reactie. Heren, dit is op eigen risico, want deze dame is een tijdverspiller
Wat toevallig, ik ben er vanmorgen om 11:00 uur geweest. Alles ging prima, was een heerlijke date !
Kom er weer, alles is tenslotte duurder geworden, ze ziet er best goed uit, doet wat wordt beloofd en ga beslist weer eens heen.
Een gemakkelijk en leuk adresje.
Wellicht was er een heel groot misverstand in de communicatie, je kan toch vragen hoe het zit ? Ze is een vrij normale, vriendelijke Nederlandse vrouw.
 
Laatst bewerkt:
Ruim 2 dagen contact gehad met de dame en uiteindelijk een afspraak gemaakt om elkaar te ontmoeten. Op basis van de eerdere rapporten vroeg ik om een vluggertje, omdat ik dacht dat als het het niet waard is, ik voor 50 EUR kan vertrekken. Afspraak gemaakt en een WhatsApp gestuurd om te zeggen dat ik buiten geparkeerd stond en om mij het adres te geven zodat ik kon komen. Ondanks meerdere whatsApps en bellen geen reactie. Heren, dit is op eigen risico, want deze dame is een tijdverspiller
Biggiesmalls is afgelopen donderdag lid geworden, plaatst twee negatieve berichten, verdwijnt binnen een half uur en is daarna niet meer gezien. Kennelijk neemt deze wandelaar alleen maar wraak op dames.
 
Laatst bewerkt:
Biggiesmalls is afgelopen donderdag lid geworden, plaatst twee negatieve berichten, verdwijnt binnen een half uur en is daarna niet meer gezien. Kennelijk neemt deze wandelaar alleen maar wraak op dames.
Ja, het was een ongelukkige dag. Ik probeerde Sunny, maar dat had geen geluk en daarna ging ik naar Chrissie omdat ik geil was. Ik was er eerder geweest, maar was er niet zo zeker van, want de laatste keer dat ik daar was, was mijn eerste en ik was niet echt overtuigd, maar dacht het nog een keer te proberen, maar dat was een totale mislukking.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan