Recensie Super Gangbang in Den Haag vh Leiden met Ruby 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wij organiseerden de gb, en ondanks dat het verkeerd geplaatst is, een recensie mist en wat kort en bondig beschreven is. Kan ik bovenstaand verhaal wel bevestigen.
We hosten af en toe een gb puur uit hobby voor de dame hier vh stel, en er waren deze keer idd maar 3 man op afgekomen. En uiteraard het bekende appje van een stel wat mee wil doen, wat 9 vd 10 keer fake is. Dit was dus de ene keer dat ze niet fake waren, voor ons de 2e keer in 2 jaar pas zelfs. Maar een redelijk jong stel zelfs nog met idd prachtige dame, die zij het wat voorzichtig en rustig er toch tussen sprong. De 2 extra andere dames waren huisvriendinnetjes die eigenlijk per toeval langskwamen en besloten ook even te joinen, vooral puur toeval en dat zal zeker niet elk feestje het geval zijn. Maar het maakte het voor de aanwezige 3 heren wel een unieke ervaring en voor de 2 no shows nog dommer, ik heb zelfs als host ook nog even meegedaan (dat gebeurd eig ook nooit). Al met al een mooie avond, waarbij ik begrijp dat de man hierboven niet gelooft wordt. Maar dacht laat ik het toch even onderschrijven zijn verhaal. Ps het volgende feestje wil Ruby toch graag wat meer Piemels....
Ik ken Ruby nog van de paar keer dat ze bij de Bukkakemadness feestjes in Den Haag was. Ja ze is echt, ja ze is mooi en ja ze is bloedgeil. Als je haar nog nooit hebt meegemaakt dan zou ik zeker een keer naar haar GB gaan.
 
Goedemorgen, wij zijn nieuw hier en zouden graag eens een gangbang willen meemaken/meedoen.
Hebben al een aantal x gereageerd op advertenties op Sj,maar kregen of een afwijzing of was niet het feestje wat wij zoeken.
Dus op girlsreview maar een poging wagen.
Suggesties zijn zeker welkom.
Groetjes K&D
Stuur maar even een pm
 
Wow, dat was een lekker feestje! Van Ruby wist ik al hoe ze kan genieten van een goede gangbang, maar haar vriendin dan, man man man, wat een heerlijk figuurtje, en aan de lopende band klaarkomen tot ze bijna niet meer kon lopen. Het was gezellig druk maar niet te druk, veel bekende gezichten ook weer. De kamer is wat klein, maar bed, bank en sling (kort) werden gebruikt. En de dames speelden ook met elkaar, tot beider tevredenheid. Ruby met haar vibrator nog een uitgebreid orgasme aan het einde, en een afsluitende bukkake voor beide dames, maar toen had ik mijn kruit al verschoten, halverwege uitgebreid over de mooie borsten van de vriendin, en aan het einde nog een keer in haar mondje.

Ik hoop dat dit duo de smaak te pakken heeft en nog vaker terugkomt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan