Algemeen Suriname, Paramaribo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja echt jammer. Maar het lijkt ook wel of het aanbod van clubs/salons geslonken is na dat hele verkoudheid gebeuren. In de kranten wordt er nauwelijks geadverteerd, ik vroeg laatst aan een taxi chauffeur en die wist me ook niet veel. Ik kan helaas alleen overdag en ben ook niet altijd in de stad.
 
Excuses heren.
Aflopen november 2023 geweest.

Diamonds, Perola en Manilla geweest.

Prijzen
Diamonds 1900 SRD

Deze club is natuurlijk de bekendste en denk ook wel erg veilig.
Geef de beveiliging bij aankomst 100SRD en bij het verlaten zullen ze je niet weer vragen om 100SRD.
Dit bovenstaande vind ik persoonlijk wel vervelend, dat zij daar om soort van een tip vragen en best wel dwingend.
Anderszijds, heeft de tip me ook 1x goed geholpen.
Ik kwam een keer de tent uit om 5:45.
Mn beide telefoons waren leeg en kon de taxi niet bereiken.
Ben toen gaan zitten voor de club en de beveiliging sprak me aan wat er aan de hand was.
Ik verteld dat mijn telefoons uit stonden en zij hebben toen een normale taxi voor me gebeld, niet van de club.
Want die zijn vanaf daar naar Kwatta 700 tot 900 srd.
Met normale taxi is dat 320SRD max

Goed, nu waar het omdraait, hoeren neuken.
Op 1 avond, bij binnenkomst werd ik vrijwel direct aangesproken door een Cubaanse vrouw, dit was haar 1ste avond zei ze..
Stelregel van mij is, dat vrouwen die je zo snel komen aanspreken altijd te negeren en zeker als ze dan zeggen ik ben hier voor het eerst.
Maar omdat zij een paar x weg liep en ook wat zoekende was in het club, dacht ik, zij kan best hier redelijk nieuw zijn.
Dus ik dacht is een verse kutje en nog niet uitgewoond hier door allerlei Surinaamse lullen.
Later op de avond kwam ik haar weer tegen, ze sprak in de tussen ook niet echt andere aan.
Waardoor ik dacht nou, misschien doe ik haar wel.
Na een aantal drankjes verder, heb ik haar maar toch geroepen.
Eerst flink laten schuren en opgeilen en af en toe greep ik haar bij dr kutje.
Ze voelde heel warm aan en in de tussentijd vroeg ze kom fuck baby, maar ik bleef gewoon nog in de club.

Later die nacht, besloten de kamer in te gaan.
Was overigens mijn 1ste x Diamonds na terugkomst vele jaren.
Moet zeggen afrekenen etc gaat soepel en dan de kamers, zijn ruim en netjes.
Aangename temparatuur.
Eenmaal in de kamer, leek het er echt op dat ze nieuw vlees was.
Ze was erg voorzichtig met condoom, nam de tijd, beetje zenuwachtig ofzo.
Ik dacht wtf, maargoed.
De sex was vreselijk goed, maar echt spelen spelen was er helaas niet bij.
Denk dat ze te nuchter ervoor was, of erg professioneel haha.



Manilla 1800 SRD

Dit is een bekende tent voor mij, waar vroeger veel kwam.
Het personeel van destijds is helaas niet meer werkzaam en overleden
Nog steeds een supertent, maar de actie is daar echt pas na 01:00 op de donderdagavond en zondag.
De overige dagen is het rustig en eigenlijk niet zinvol om te gaan.
1 vrouwtje met een flinke reet springt er wel tussen uit, Elaine heet ze.
Dominicaanse vrouw, flinke D of E cup.
Best wel een stouterik ook, ze is heel speels en geil.
Heb dr verschrikkelijk hard geneukt en ze deed ook zuigde ook heerlijk.
Ik ben op het eind in haar mond klaargekomen, tussendoor vroeg ze of ik ook anaal wilde, maar daar heb ik voor gepast.
Denk dat ze circa 40 minuten op de kamer waren, dus dat was op zich wel prima.

koers was toen 1 op 38.

Ik ben ook naar verschillende undercover tenten geweest, in Kwatta en in Paramaribo.
De namen weet ik echt niet meer, maar dit was s'nachts.
Taxichauffeurs kunnen je goed begeleiden naar deze plekken.

Ik moet zeggen dat de sfeer wel wat onplezierig is of kan aanvoelen.
Zitten zeker geen touristen op dat soort plekken.
Had 1 brasiliaanse vrouwtje geneukt voor 1000 SRD daar.
Best wel mooie vrouw.

Twee avonden daarna kwam ik haar nog tegen in Perola en daar vroeg ze ineens 1500 SRD.
Goed, omdat wist dat ze lekker neukte en ik wel zin had, gewoon gedaan.
Dit was een uur of 05:00.
Ze was eigenlijk aan het dansen met een andere groepje, maar we herkenden elkaar en ik zei, come fuck en ze ging toen mee.
Kreeg wel wat boze ogen van het mannelijke groepje, wat voordeel was, ze was al lekker dronken.
Kon redelijk met haar spelen, vingeren, zoenen en keihard neuken.
Ben twee keer klaargekomen :)

Ik heb het geluk dat volgende week weer in Suriname ben, maar met name in de familiesfeer.
Mocht ik kans hebben om ergens te kunnen binnenglippen, zal ik het laten weten.
Ja echt jammer. Maar het lijkt ook wel of het aanbod van clubs/salons geslonken is na dat hele verkoudheid gebeuren. In de kranten wordt er nauwelijks geadverteerd, ik vroeg laatst aan een taxi chauffeur en die wist me ook niet veel. Ik kan helaas alleen overdag en ben ook niet altijd in de stad.
Nee man, mijn ervaring is dat het zeker niet minder op is geworden!
Taxichauffeurs kunnen we echt wel helpen met de undercover plekken.

Je ziet overdag op de wat grotere shop plekken (malls) ook wel wat hoeren lopen.
Je moet ze gewoon vragen pe yu wroko? Vaak krijg je dan wel de club te horen of je wisselt telefoonnummers uit.
Op vakantie zijn dames altijd wat losser.

En stagaires komen daar toch om eens goed doorgeneukt te worden?
In de periode van november 2023 met tal van staigaires in contact geweest.
Met name in Torrarica, het zijn vaak nette dames die echt niet uit zijn om geneukt te worden door Surinaamse bana's.

Denk dat je totaal verkeerd beeld hebt daarvan.

Tijdens de gesprekken aan het zwembad merk je ook dat ze ook niet altijd veilig voelen door de donkere aandacht van mensen.
Nakijken, nafluiten, achtervolgen..

Ik schaamde me diep toen ik dat soort verhalen hoorde.
Dat meisje is toen een hotel in gelopen, om zo meerdere keren blacka mans af te weren.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben vaak in SU geweest, laatste keer wel meer dan zes jaar geleden. Nooit heb ik sex gehad met een stagiaire daar. Nooit. Ik ben het eens met wat Twatwa hierboven schrijft. Als die meiden komen om doorgeneukt te worden, dan hebben ze dat goed voor mij verstopt.

Vroeger kwam ik vaak bij Condor, Zwartehovenbrugstraat. Dat bestaat niet meer. Er waren veel mooie meiden en je kon er ook lekker eten. Diamond ook vaak geweest, maar ik vond die portiers vervelend (te dwingend) en dus kwam ik daar later niet meer. Heb daar wel een heel mooi geblondeerd Braziliaans meisje ontmoet waarmee ik later soms ook overdag afsprak. Soms gaf ik haar geld, soms ook niet, was een heel relaxte en lieve meid. Ik denk nog wel eens aan haar, hoop dat het goed is afgelopen met haar.

Mooi land hoor, Su. Mooie herinneringen aan. :)
 
Ik ben vaak in SU geweest, laatste keer wel meer dan zes jaar geleden. Nooit heb ik sex gehad met een stagiaire daar. Nooit. Ik ben het eens met wat Twatwa hierboven schrijft. Als die meiden komen om doorgeneukt te worden, dan hebben ze dat goed voor mij verstopt.

Vroeger kwam ik vaak bij Condor, Zwartehovenbrugstraat. Dat bestaat niet meer. Er waren veel mooie meiden en je kon er ook lekker eten. Diamond ook vaak geweest, maar ik vond die portiers vervelend (te dwingend) en dus kwam ik daar later niet meer. Heb daar wel een heel mooi geblondeerd Braziliaans meisje ontmoet waarmee ik later soms ook overdag afsprak. Soms gaf ik haar geld, soms ook niet, was een heel relaxte en lieve meid. Ik denk nog wel eens aan haar, hoop dat het goed is afgelopen met haar.

Mooi land hoor, Su. Mooie herinneringen aan. :)
Zo ja, Condor herken ik ook nog van 2010 ergens.
Was een leuke tent, relaxte lounges.
Maar ja wat je zegt toch wel onplezierige beveiliging.
Ik denk dat zij te wenig basissalaris hebben ofzo, dat ze op die manier hun salaris x2 x3 proberen te maken.
Opzich logisch, maar ja niet ten koste van veiligheid en een aangename tijd voor je bezoekers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan