Algemeen Suriname, Paramaribo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Koers is nu voor euro ongeveer 1 op 39 SRD bij de Cambio. Ik reed gisteravond over de zwartehovenbrugstraat en zag dat ze open was, nr 81, ter hoogte van dr sophieredmondst. Overdag heb ik ze nog niet open gezien. Tops aan de kwattaweg is ook weer open…
 
Afgelopen week naar salon Omi's geweest, verlengde kwattaweg, er waren 3 dames aanwezig, niet echt mijn type 2 waren ook wat aan de mollige kant. Prijzen wel iets lager, rond de 25€ voor een half uur. Maar na een drankje weer weggegaan. Iemand nog tips met leuke salons, altijd welkom. Mag ook in een privebericht uiteraard.
 
Weinig wandelaars in Suriname? Iemand nog tips
Ik ken la pina en Diamond vooral in Paramaribo. Echter bijna alleen maar Spaans sprekende dames en als je die taal niet machtig bent ben je vrij snel uitgesproken. Op zondagavond komen alle dames naar Diamond en dan is het wel genieten, veel keuze! Excellente is gesloten, hoorde dat die op een andere locatie wilde openen maar weet niet of dat al zover is. Verder weet bijna iedere taxi chauffeur wel leuke kleinere massage salons waar alles mogelijk is. Daar zijn vaak maar 2 of 3 dames en als het niets voor je is kan je ook zo weer weg. Ik weet ook dat er ergens onder een hotel een bar zit met veel Braziliaanse dames waar je in de avond heen kan maar weet de naam niet en ben er zelf nooit geweest.
Woon je zelf in Suriname? Ik ben er geregeld dus als je zelf nog tips of aanbevelingen hebt hoor ik het ook graag!
 
Bedankt voor je reactie. Excellente is inderdaad om andere locatie verder gegaan aan de zwarte hovenbrugstr, ik ben nog niet binnen geweest maar wel langsgereden. Ze zijn voorlopig alleen nog savonds open. Tops aan de kwattaweg was een tijdje dicht maar is ook weer open gegaan. Aan het begin vd zwartehovenbrugstr zitten ook 2 clubs, vooral Spaanstalige dames.
 
Bedankt voor je reactie. Excellente is inderdaad om andere locatie verder gegaan aan de zwarte hovenbrugstr, ik ben nog niet binnen geweest maar wel langsgereden. Ze zijn voorlopig alleen nog savonds open. Tops aan de kwattaweg was een tijdje dicht maar is ook weer open gegaan. Aan het begin vd zwartehovenbrugstr zitten ook 2 clubs, vooral Spaanstalige dames.
Ben zelf nooit in tops geweest, kan je daar wat meer over zeggen?
 
Ik was een paar keer van plan om overdag langs te gaan, echter waren ze toen dicht. Ze zijn volgens mij een hele tijd permanent dichtgeweest maar nu dus wel weer open, vnl savonds. Beter is om van te voren even te bellen.
 
Ik was een paar keer van plan om overdag langs te gaan, echter waren ze toen dicht. Ze zijn volgens mij een hele tijd permanent dichtgeweest maar nu dus wel weer open, vnl savonds. Beter is om van te voren even te bellen.
Ken je Manilla ook? Ben daar nog niet geweest maar hoorde dat er daar mooiere vrouwen lopen dan diamond/lapinha? Heb ook al paar keer gehad dat er een dvp een klant kwam zoeken in 't Vat. Verder eigenlijk nergens gezien.
 
Aahh zo, dank voor je antwoord.
Valt er ook doorgaans te onderhandelen bij de dames Diamonds?
Nog een kleine maand en dan ga ik erheen.
Nee geen onderhandeling mogelijk met de dames. Betaling is ook aan een loket en niet aan de dame zelf. Je kan hooguit met haar de te verlenen service bespreken. Let wel meeste van de dames spreken alleen Spaans. Einde van de tijd wordt er op de deur geklopt en dan stopt de dame vrijwel direct. Wel leuke club hoor je kan met de dame van je keuze van te voren een drankje doen en sommige geilen je dan al behoorlijk op. Soms zie je dames ook een topless showtje geven op het podium
 
Ik kwam een tiental jaar geleden in Suriname, toen was Manilla Inn, net nieuw gebouwd.
Betaalde daar 70SRD, met een koersvan €1 op 4,25SRD, bij Diamonds lagen toen de prijzen op 120 SRD, het kutje is nu veel duurder geworden haha.

Okee maar ik begrijp dan wel het systeem van het loketje.
Heel erg bedankt, ben erg benieuwd.
Lees al dat behoorlijk wat centjes mee moet nemen haha
 
In de clubs liggen de prijzen hoger dan in de salons. In salons moet je gelijk hebben dat er een mooie dame tussen zit. Maar dan kan je voor 1000/1300 SRD al een half uurtje plezier hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan