Recensie Susan, Nijmegen 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ralf89

Newbie
8
14/10/21
6
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/1581186-susan
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze avond bij de lieve Spaanstalige Susan geweest. Normaal ontvangt ze altijd in Arnhem, maar dit weekend vanwege omstandigheden in Nijmegen.
Contact gehad via WA, dat verliep vrij soepel. Alleen je merkt wel gelijk op dat ze de Engelse taal niet beheerst, alles word door de google translate gehaald en naar je gestuurd. Aangekomen op locatie zag ik haar en haar foto's kloppen helemaal. Na de financiële afhandeling eerst staand geknuffeld en gezoend (zonder tong- op WA gaf ze aan dat ze dat wel deed). Vervolgens haar op bed gelegd en haar heerlijk gebeft, waarbij ze zichtbaar genoot. Heel rustig door naar haar kontje gegaan en voorzichtig een vinger in gestopt, waarbij ze m'n hoofd vast pakte en aangaf dat ik haar door moest beffen. Nadat ze klaarkwam, rubbertje om en haar heerlijk doggy genomen. Wat een heerlijke kont heeft deze meid, je kunt lekker diep doorstoten, wat ze zeker niet erg vind. Toen ik vervolgens klaarkwam, plofte ze met een rood gezicht op het bed neer en begonnen we weer te kussen.
Hoewel het een leuke date was, geen herhalingsgevaar voor mij. Zelf hou ik wel van een redelijke communicatie met degene wie ik date, maar helaas ik kan geen Spaans en zij geen Engels. Voor hetzelfde geld had ik een klap gekregen toen ik m'n vinger in haar kontje stak. Wel een leuke, verlegen lieve meid. Locatie is een soort van bed&breakfast- gedeeld met meerdere meiden.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/1581186-susan
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Susan geweest. Bij binnenkomst al een heerlijke zoen mogen ontvangen. Onderweg naar haar kamer zag ik toxh een enorme billenpartij door haar kimono komen. Ik had gekozen voor een uur en als extra pijpen zonder condoom en dat koste 20 euro extra. Mijn kleren uitgetrokken en toen ze terug kwam in de kamer deed ze haar kimono uit en knuffelde me zo zodat ik haar bh los kon maken. Mijn handen gingen naar haar opgevulde billen en die voelden heerlijk aan. Ik was in mijn gedachten al met mijn piemel heerlijk tussen die billen aan het glijden.

Toen samen op het bed gekropen en heerlijk geknuffeld en gezoend. Haar slipje ging uit en die geweldige billenpartij maakte mijn jongeheer gelijk stijf. Toen ze begon met pijpen nam ze hem heerlijk in haar mondje en ging volledig van boven naar beneden. Dat voelde echt heerlijk.

Om mijn kruid nog niet gelijk te verschieten vroeg ik haar op haar rug te gaan liggen en begon haar heerlijk te likken. Ze had wat moeite met vingers in haar zalig smakende poes en toen maar besloten haar alleen te verwennen met mijn tong. Die zorgde er voor dat ze trillend klaar kwam.

Toen deed ze er een condoom om en ging er heerlijk bovenop zitten. Ze bewoog zo lekker dat mijn piemel heerlijk in haar strakke kutje gleed en haar heerlijk gevulde billen tegen mijn ballen aan kletsten. Dat zorgde er voor dat ik heerlijk het condoom volspoot.

Daarna mogen genieten van een heerlijke massage en toen begon ronde 2. Doordat we in standje 69 gingen liggen kon ze genieten van mijn tong en zij kon me heerlijk diep pijpen. Daarna weer van dat heerlijke standje genoten en toen haar maar lekker diep doggy genomen. Ook toen heerlijk tegen haar billen aan geketst en lekker voor de 2e keer klaar gekomen.

Een fijne date met een heerlijke lieve meid. Herhalingsgevaar zeker aanwezig. Ze vertrekt zondag naar Barcelona maar komt zeker weer terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan