Recensie Susana Apretadita, Zwolle 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papapaul

Stamgast
Forumpionier
278
03/07/21
153
10
Nou...kostte me € 100 om dit eens uit te proberen als maagd.
Om kort te gaan, beschrijf ik de belevenis als volgt:
Ingang zit aan een van de drukste kruispunten van Zwolle
Het is de persoon op de foto's, die zwaar gefotoshopt zijn.
Dame is meer een jongetje met keiharde borsten cup C
Ze had ook nog gewoon een jongensstem die net de baard in de keel kreeg.

Ze wil niks, behalve mij zo snel mogelijk klaarmaken door middel van keihard aftrekken.
Pijpen van haar was eventjes lekker, maar ze dacht al snel dat het trekken sneller zou gaan. (please sperma please!)
Nou, door de teleurstelling was mijn pielemans danig gekrompen. Toch zei ik uiteindelijk...let's fuck
Ik dacht gewoon maar te neuken met de ogen dicht om voorlopig genezen te raken van alle sex activiteiten.
Eindelijk ging dan ook het slipje uit om een zielig verschrompeld garnaaltje te laten zien. 18 cm my ass! Daar hoefde ik niet bang voor te zijn, de mijne was dan nog acceptabel vergeleken met dat wormpje. Die ga ik ECHT niet pijpen! Ze ging op de knietjes voor me op het bed zitten. Ik was daar zeer content mee, aangezien ze ontzettend uit haar mond stonk naar knoflook.
Ze was slim en had wel in de gaten dat ik wat stijfheid mistte voor de penetratie en spande haar spieren, zodat het gaatje nog moeilijker was binnen te dringen.
Ik kapte ermee en heb me aangekleed. Ik voelde me ontzettend bekeken toen ik daar de deur uit kwam, zo druk als het daar op dat kruispunt was.

Dat was mijn eerste en laatste avontuur met een shemale.
Ik heb de hele weg naar huis moeten spugen, niet overgeven, maar probeerde zogenaamd die lucht kwijt te raken.
Thuis aangekomen maakte ik de voordeur open en moest ik bijna kotsen...had moeders net shoarma gemaakt met lekker veel knoflook!
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
slap ongeveer 6 cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/zwolle/8788109-susana#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Dorie...te snel geplaatst en kan het niet bewerken. Dus hier de verdere gegevens:
 
Hahaha, ik lach me dood, sorry voor de slechte ervaring.
Voor je eerste keer had je moeten gaan naar iemand als Angel uit Alphen aan den rijn. Ze is heel hygiënisch en heeft ervaring met newbies. Misschien moet je nog 1 keer proberen bij haar. Bij haar was mijn eerste keer met trans. Was gelijk een van de beste ervaring met shemales tot nu toe.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan