Susanne Woeste Hoeve Matsloot

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb met haar kennisgemaakt in de club in Gieterveen. Ik vroeg haar of ze ook tongzoenen deed en ze antwoorde, dat ze mijn vriendin niet was. Toen kwam ze meteen met de vraag of ik een cadeautje voor haar had en of ik haar wat drinken wou kopen. Het klikte niet tussen ons.
 
Ik heb met haar kennisgemaakt in de club in Gieterveen. Ik vroeg haar of ze ook tongzoenen deed en ze antwoorde, dat ze mijn vriendin niet was. Toen kwam ze meteen met de vraag of ik een cadeautje voor haar had en of ik haar wat drinken wou kopen. Het klikte niet tussen ons.
ik mag aannemen dat je haar duidelijk gemaakt hebt dat je haar vriend niet bent.....
 
Ik heb haar ook een keer gehad in Gieterveen. In het echt ziet ze er minder goed uit dan op de foto's en je krijgt inderdaad niet veel bij haar gedaan. Maar ze kan inderdaad wel erg goed pijpen en ze heeft een lekker poesje. Ik heb haar keihard doggystyle genomen en ik ben ook goed hard gekomen. Ideaal voor een vluggertje. Maar voor mij niet voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan