Recensie Susy Karezolly 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
778
21/02/22
756
91
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
17cm
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://old.quartier-rouge.be/prive/trans/karezolly-susy.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Wat een babe. Zo een mooi kind. Je zou er verliefd op worden. Wat het alleen maar erger maakt dat ze zo een saaie oninteressante en ongeïnteresseerde sex geeft. Geen vonk. Geen goed acteerwerk. Zelfs geen acteren. Flauwe pap. Dat is het. Havermout zonder honing. Mooi lichaam. Leuke pik. Lief snoetje. Dit zou 5 sterren moeten zijn. Nu haalt ze zelfs de 3 niet. Zelfs niet goed voor een keer en nooit meer. Spijtig.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Soft SM
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
20cm?
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/6061135-susy#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dinsdag heb ik haar bezocht in Amsterdam waar het makkelijk te bereiken is met de auto en openbaar vervoer. Ook discrete woonwijk waar het niet op valt voor wie je komt.
Toen ze de deur opendeed stond ze daar met haar hakken en mooie lingerie. Ze was nog mooier in het echt dan op de foto's. Prachtig atletisch lichaam met borsen en kont. En niet te vergeten haar mooie grote apparaat daar beneden :)
We begonnen met elkaar te strelen en dat ging over naar tongzoenen. Ze geeft je echt de full experience echt waar. Ze houd er van om gepijpt te worden en in de keel te neuken wat ze bij mij deed. Daar is ze dominant in. Ook ging ze mij vingeren tijdens de pijpbeurt die ik haar gaf. Ze kwam toen klaar van de pijpbeurt alleen al en bleef nog hard en ging mij toen daarna neuken. Daar is ze ook dominant in en komt bovenop je liggen om dieper te penetreren
Ze was en is echt enorm sexy tijdens de sex en ik kan zeggen dat dit in mijn top 3 shemale bezoeken was die ik ooit heb ervaren. Volledige aandacht voor mij
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan