Recensie Suzan Alves, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Blackie

Wandelaar
36
17/12/22
24
11
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/tranny-suzan-alves.html
Totale kosten (in euro)
100
Paar maanden terug deze dame bezocht. Heel vriendelijk, communicatief ging wat moeizaam, maar lukte wel. Was vooral veel voorspel. Wederzijds pijpen met condoom en even een 69 gedaan. Heb haar toen nog even genomen en genoot er wel van, al ben ik meer een type voor passief. In haar advertentie vermeldt ze dat ze zowel actief als passief is (misschien even van tevoren bespreken wat de wensen zijn). Ze heeft mij vooral gepijpt en ben 2 keer klaargekomen. Respecteert de tijd en zet ook een timer. Volgende keer boek ik ook voor een uur.
 
Mooie vrouw. Is mijn nog nooit opgevallen in de advertenties. Vraag mij af of ze volgende week nog in Antwerpen gaat zijn. Timer zetten vind ik een 'turn off', maar te vroeg buiten staan daarentegen vind ik oplichting.
 
Ik had haar een maand of 2 geleden gecontacteerd en ze zeurde enorm over de tijdsduur. Als ik haar bezocht zou hebben en ze zetten een timer op was ik per direct vertrokken. onozel!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan