Recensie Suzanna, Café LE COIN, Brussel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

John-John

Stamgast
365
17/01/22
699
19
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
23 (Kamer) + 50 (MILF)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hete Suzanna... Ik had haar bezocht een beetje vòòr de lockdown. Volgens vrienden, sinds het eind van de lockdown, is ze terug in "Café Le Coin".

Dus, vanuit mijn goede herineringen...:

Inderdaad, als Suzanna alles geeft, is het alles.

Ik had al lang gedacht dat ik de geneugten van "Café Le Coin" eens moest proberen.

Op een zaterdag, eind januari, rond 16.00 uur, nadat ik een parkeerplaats heb gevonden in de Rue des Brigitinnes, en op de deur belde, kwam ik binnen...

Links en rechts, alle banken en stoelen aan de ingangszijde bezet door de dames en twee klanten die met hen praten, ga ik naar de bar, vraag om een koffie, en ga naast de bar zitten, op de bank met uitzicht op de "zaal".

Genietend van mijn koffie... Een mollig blondje gaat naar boven, een mooie métis komt naar beneden... Hhhmmm, het beweegt nogal..., en onder de weinige zichtbare dames, is er een interessante, zelfs aantrekkelijke bio-diversiteit. De biodiversiteit van vrouwen is, zoals we weten, de grootste rijkdom van mannen. En vice versa, natuurlijk...

Twee jongedames schenken geen aandacht aan mijn zilveren haar. Nou, ik zal ze niet storen. Een ander is verdiept in haar smartphone, twee, zittend aan weerszijden van de kamer, zijn elk in gesprek met een potentiële klant, en de resterende twee, zittend bij de deur, geven me de blik...

De een heeft een meer innemende glimlach dan de ander, alsof hij wil zeggen: "jij, ik wil met je feesten...".

We glimlachen en knipogen terug, en we ontmoeten elkaar achter de deur voor de formaliteit van 23 € voor de kamer.

Dan neemt Suzanna een van mijn handen om die op haar billen te leggen en leidt me naar de 3e verdieping...

Blij dat ik met haar naar boven ging (blijkbaar vond ze me leuk), waren de volgende 40 minuten heftig. Zelden heeft een vrouw me zo'n feest gegeven. Zonder bezoek in haar kleine gaatje, was onze body-to-body seks genoeg om de schrijvers van de Kama Sutra groen van jaloezie te maken.

Met haar ervaar je hoe bevrijdend, magisch en vreugdevol seks kan zijn.

Voordat ik de kamer verliet, was ik erg blij om haar €50 te geven.

Om zonder aarzeling te herhalen.

😛
 
Vandaag dit cafeetje eens bezocht. Even een praatje gemaakt met Suzanna die meteen naar mij aan het lonken was.
Ik heb gewoon eens geïnformeerd naar de mogelijkheden.

Ze ziet er wel een geil gilfje uit. Ik denk dat ik haar binnenkort een s een uurtje ga berijden. Ze had er precies zin in maar ik had vandaag geen tijd. Spijtig ze had mij bijna overhaald.
 
Ik heb Suzanna dinsdag een week geleden bezocht in Le Coin. Mijn ervaringen komen overeen met alles wat John-John schreef. Zij geniet duidelijk van sex.

De prijs van de kamer is ondertussen opgeslagen tot € 25 (kleine opslag, maar toch relatief veel voor een erg sobere kamer zonder douche), en het tarief van Suzanne was € 75 voor een half uur (misschien omdat ik het pas op de kamer zelf vroeg, en ik hou niet van afdingen). Maar ze is het waard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan