Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenik heb haar net gesproken op w aIemand al langs deze dame geweest? Ziet er totaal niet verkeerd uit...
New hot
Hi guys!! I am new and horny girl ,it's my first time here and i am waiting for you to enjoy unlimited the pleasure with me. You will find me to be very open-minded ...www.kinky.nl
ik heb haar net gesproken op w a
ze doet helaas geen cim.En? Ik zag gisteren dat het een bedrijfsaccount was, maar geen contact mee gehad.
gesprokenGesproken, of alleen text @skinny lover ? Benieuwd of de dame van de foto's daadwerkelijk opendoet...
Ik vond dat wel meevallen eigenlijk.De review die er nu nog staat is in elk geval om te gierenVele dames die reviews überhaupt al aan hebben staan, hebben (en houden) 1 lovende 5 sterren review...dan weet je genoeg
![]()
Excuus, ik zou het niet meer kunnen zeggen, maar ik had niet de indruk dat ik iets negatiefs had gelezen. Misschien was er teveel persoonlijke info.
ja in het engels ..... dan weet ik al genoeg !Op kinky heeft ze nu 2 reviews.
Er wonen best veel expats in Nederland hoor.ja in het engels ..... dan weet ik al genoeg !![]()
Ik weet niet of ze fake is, maar toch vermijd ik haar.Dus fake?
Erg mooi koppie!!
i tried to put review on kinky 4 times, but it's rejected because, prostitute says it wasn't genuine date.Testowałem ją w zeszłym tygodniu. Zdjęcia dostrojone. Jest bardziej chuda. Kiedy się uśmiechała, miała zmarszczki. Możesz użyć jej jako narzędzia, ponieważ nie mówi po angielsku, nie pokazuje emocji jak drewno. Nieaktywny, nie podążający za pasją. Poza tym nie utrzymuje kontaktu wzrokowego, patrzy w podłogę. Poprosiłem ją o przesłanie jednego zdjęcia do potwierdzenia, w odpowiedzi dostaję spojrzenie na mój profil, dowód na ludzi. I ustawiła budzik na 1 godzinę, również nie pobiera więcej za żadną usługę.
lekker negeren dat wijf . hier zitten andere dingen achter dan alleen sex . niet doen dus !!Ze wil bij het maken van een afspraak al veel te veel gegevens voor mij. O.a. een foto van je ID en gezicht. Dat gaat mij veel te ver en ik doe daar ook nooit aan mee. Voor je het weet heb je Amerikaanse screening praktijken en dan ben je als klant echt compleet de lul.