WHEM Sweet wild cat

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Theofilius

Newbie
5
24/08/21
5
2
Al 3 keer bij deze dame een afspraak gemaakt. Ze ontvangt in de buurt van het station. Op haar profiel staat dat ze niet rookt, maar dat doet ze wel. En dat is dan zowat het enige dat niet klopt. Ze is zeer verzorgd en zoals je op de foto's kan zien : je moet wel van tatoeages houden ...

Bij aankomst effe korte douche. 1 keer op bed begon ze aan een lange sensitieve pijp beurt. Vervolgens heb ik haar lekker mogen beffen ... Daarna condoompje om en kwam ze op mij zitten ... Nog eens gewisseld naar doggy ... Nog eens boven op haar ... En daarna langs achter op haar zij ... Zalig klaar gekomen... Had nog 15min... Ze vroeg of een massage OK was .. Het uur heeft ze ruim vol gemaakt. Voor mij groot herhalingsgevaar. Ik ben er zeker van als je haar met respect behandeld, je een leuke ervaring zal hebben.
 
Douchen kon ik daar niet volgens mij , ze ontvangt op 1 hoog , deed alles goed , en kwam ook zelf van boven zitten en rijdt je best lang , toen zei ze nu is het jou beurt en draaide haar kont naar me toe zo doende doggy gefinisht en nog 30 minuten over ... Bood me ook een massage aan .en heeft ze gedaan ook , deze meid beviel mij zeker wel .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan