Recensie Sweety, Gent 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
advertentie is terug online !
Volg die al efkes op social.... steeds in gezelschap van ladyboys dus ik hoop ik het nooit deed met nen "boy" ... paar keer bijgeweest maar slechte service. Altijd iets waar ze wel pijn heeft of niet graag doet.... weggesmeten geld voor triestige service. En ze smijt echt wel met geld voor haar decadente feestjes met de "boys" ..... mijn eurokes krijgt ze niet meer.
 
Ondanks de hierboven geschreven slechte recensie gisteren toch tot bij Sweety geweest.
Ik moet zeggen dat ik een prima erotische massage heb gekregen met een manuele afwerking. Borsten mogen aangeraakt worden maar zachtjes : had ze geen probleem mee. Niets van andere pijnen gemerkt.
Ik ga zeker nog terug. Prima service !
 
Volg die al efkes op social.... steeds in gezelschap van ladyboys dus ik hoop ik het nooit deed met nen "boy" ... paar keer bijgeweest maar slechte service. Altijd iets waar ze wel pijn heeft of niet graag doet.... weggesmeten geld voor triestige service. En ze smijt echt wel met geld voor haar decadente feestjes met de "boys" ..... mijn eurokes krijgt ze niet meer.
Ik vind het zeker geen slechte service, haar massage is goed, maar ze laat gewoon niet veel meer toe. Daarop moet je gewoon voorbereid zijn: massage en manueel afwerken voor een stevige prijs.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/little-hunny-bun-sweety-2.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik geef jullie een update over deze juffrouw.

Om een beetje duidelijkheid te scheppen tussen al de bovengaande recensies en opmerkingen.
Ben ik zelf deze jonge dame gaan bezoeken.
Ze ontvangt momenteel niet ver van de Brugse poort in Gent.


Ik was mentaal voorbereid indien ze negatief zou doen. Maar het is zelfs niet zo ver gekomen...

Het zijn werkelijke foto´s van de lingerie set dat je op redlights kan ontdekken, met siliconen borsten en ze heeft ook beugels.

De massage is toch wel 1 van de betere dat ik al van mijn lange wandelcarriere ervaren heb. En zeker niet slecht voor een jonge meid, tussen 26 en 32 jaar, die dit kan voorschotelen.
Body to body werd aan de voorkant van uw lichaam gegeven.
Gepolst voor extra, helaas doet ze het niet meer. Dit moet je dan ook respecteren vind ik.


Jonge Thaise meid, geen extra´s maar wel goede massage.
Niks meer, niks minder...
 
Terug
Bovenaan Onderaan