Recensie Sydney, Stevoort (Voorheen Hasselt ) 4,31 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Was heel raar ik wilde recensie schrijven en alles was vooraf ingevuld, heel lastig ik moest alles "afvinken" ipv aanvinken dit heb ik over het hoofd gezien...

sorry
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik vond het een zeer goede ervaring. Ze is echt wel mooi, heeft een mooi lichaam, (draagt ook mooie lingerie), ze is zeer vriendelijk en vlot. En ja, ze praat echt wel veel. Je kreeg nooit de indruk dat je nummer zoveel was. Je krijgt veel (samen douchen waarbij ze je al een beetje masseert, b2b-massage (heel goed), strelen en knuffelen, tongzoenen (echt lekker), pijpen zonder condoom (doet ze ook heel goed). Ik mocht haar vrij lang beffen en ze zei dat ze klaar was gekomen (we geloven het graag). Vingeren mag niet, maar je mag haar kutje wel strelen. Toen condoom omgedaan en standje girl on top. Lekker! Nog wat geknuffeld, gebabbeld en afsluitend kort douchen. Voor herhaling vatbaar!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sydney-nieuw.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een maand geleden afgesproken met Sydney. Had ze mooier verwacht. In de kamer afgerekend en samen een douche genomen. Tijdens het wassen was ze zeer afstandelijk, elkaar wassen en wat teasen was dat ik verwachte maar niet dus.

Op het bed begon het met een rug massage, dit was meer gewrijf dan een massage eerlijk gezegd. Tongzoenen en pijpen doet ze wel met over gave, spijtig dat ze niet kan deepthroaten. Heb haar daarna klaar gebeft waardoor ze me bedankte en begonnen aan het intieme gedeelte. Dit was casual seks niet meer, niet minder. Na mijn hoogtepunt in het condoom begon ze de tijd vol te praten, had ook geen besef van de tijd. Het is tijd voor een douche zei ze. Dus dit maar gedaan en vertrokken.

150/uur met 1 hoogtepunt is wat aan de duurdere kant, niet echt een klik. Voor mij geen herhaling.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag nog eens langs geweest bij Sydney. Weer een geweldige ervaring bij deze dame. Ze is mooi (haar lichaam is ook volledig naturel!), vriendelijk, spontaan, altijd in voor een leuke babbel ... en, heel belangrijk, ze doet alles wat ze in haar advertentie aanbiedt. Geen gezeur over extra's e.d. Samen douchen, tongzoenen (heel uitgebreid en gewoon goed!), massage (deels b2b), strelen (ook haar kutje; vingeren laat ze niet toe en daar heb ik alle begrip voor), pzc, beffen, tepellikken, standje girl on top; na klaarkomen opnieuw zoenen, strelen, pzc, spontane anale stimulatie en opnieuw intiem ...
 
Laatst bewerkt:
Dinsdag eindelijk eens tijd gehad om deze Lieve schattige kleine geile meid eens te bezoeken.
eerst lekker samen douche genomen dus t voorspel kon beginnen en dus waren we beide lekker fris :)
Daarna beetje zoenen strelen lekkere body2body gehad en daarna overgegaan tot 69 ... heerlijk kutje heeft ze pijpen was ook goed niet zo diep als ik had gehoopt maar toch zalig al kreunend likken aan die paal en ballen waardoor ik al bijna klaarkwam dus vroeg ik haar om t rustig aan te doen dus kwam ze weer wat strelen en zoenen ... condoompje aangdaan en kwam ze op me zitten en kwam ik al snel (tot mijn grote spijt) klaar.
daarna kwam ze in mijn armen liggen nog wat gepraat en geknuffeld.. douchke genomen en vertrokken
1 van de leukste ervaringen met privédames ... GFE 10/10
 
Dinsdag eindelijk eens tijd gehad om deze Lieve schattige kleine geile meid eens te bezoeken.
eerst lekker samen douche genomen dus t voorspel kon beginnen en dus waren we beide lekker fris :)
Daarna beetje zoenen strelen lekkere body2body gehad en daarna overgegaan tot 69 ... heerlijk kutje heeft ze pijpen was ook goed niet zo diep als ik had gehoopt maar toch zalig al kreunend likken aan die paal en ballen waardoor ik al bijna klaarkwam dus vroeg ik haar om t rustig aan te doen dus kwam ze weer wat strelen en zoenen ... condoompje aangdaan en kwam ze op me zitten en kwam ik al snel (tot mijn grote spijt) klaar.
daarna kwam ze in mijn armen liggen nog wat gepraat en geknuffeld.. douchke genomen en vertrokken
1 van de leukste ervaringen met privédames ... GFE 10/10
Is inderdaad een topmeid!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sydney-nieuw.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week een lekker uurtje doorgebracht met Sydney. In het begin een beetje afstandelijk. Maar na de massage liep het helemaal los. Ze babbelt graag maar dat vind ik niet erg. Voor mij was het zeker een GFE. Na de sex komt ze nog lekker tegen je aan liggen. Wat strelen en kussen en een leuke babbel. Ze ziet er naar mijn mening ook zeer goed uit!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sydney-nieuw.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op Redlights Deze dame gevonden en gelezen in girlsreview.nl (daarom deze recensie, als je eens info geeft dan krijg je objectieve info graag).
Maandag 03/07/23 vanaf 10h00, voor één uur, sympathieke Sydney (Hongaarse) ontvangen. Vertrekt op vakantie (naar Hongarije) van rond 10 juli voor 2 weken. Ben er zeker dat ze net over de 40 jaar is (de rimpeloogjes beginnen), maar ziet er jong goed eruit. niet te vet en niet de dun. normaliteit, met rondingen die overal perfect passen. Weinig Make-up en zeer goed. Inderdaad een mooi "snoetje".
uitermate uitstekende en EERLIJKE D V P. Mannenkennis en nieuwsgierig over jouw verhaaltjes + zeer degelijke "behandelingen". Ze praat niet té veel, reageert correct op wat je zelf zegt. niet té hard op de tepels knijpen = overgevoeligheid (mijn fout), maar geen slechte reactie van haar.
- tongzoenen en kussen : veel en zeker voldoende en heel goed.
- massage + body to body : = normaal en daarna met borsten massage maar niet de vaginale massage (dat is er niet). Ze is waarschijnlijk vrij gevoelig in haar labia's (zoals gelezen GEEN vingeren) = logisch. dat werd later gevonden bij het rampetampen :cool:
- pijpen Zonder muts = sensueel en zacht. Geen automatische"aftrekker". ze neemt beide tijd en zeer goed. (een dieselmotor heeft nu eens meer tijd)
heeft vragen of je wil beffen ? dat heb ik niet nodig.
van als de vuurtoren klaar is :
- NMC : cowboy rijden en tongen overgeweldig ondertussen + borsten erop. we gingen diep neuken zodat er voldoende frictie/vaginale schuiving er is. het echt kreunen is erbij. (of echt ? ;-) )
Algemeen :
vertrouwelijke communicatie = zeker mogelijk, en geen gezever. Een DVP die haar tijd neemt voor haar klant. (1 uur betaald : 1 uur 15 min beginnen) Zeker geen kloktijd kijker.
perfect moment van de afspraak. hou er rekening mee. De tijd kost (ook voor de klant en ook voor deze DVP)
Het is wel vrij duur (150 €)/1 uur maar voor deze eerlijke en sympathieke dame is het zeker niet de moeite te betalen
Respect deze dame aub.
Herhalingsvatbaar : uitermate gevaarlijk. (zoals als een magneet, de vuurtoren lamp = kapot)
ps : dat kontlikken geen sterren erop. Ik hoef geen Nutella
 
Kan bovenstaande bevestigen enkel het tongzoenen kan wel beter... een uitgestoken tong waar je mee mag spelen is niet echt tongzoenen... veel inzet tijdens cowgirl en ze bleef maar gaan...
 
vorige week ook een date gehad met Sydney.
Ze wist me op te wachten in knappe lingerie. Vlug de kleren uit om samen te douchen. Leuk dat Sydney mij waste in de douche. Na het douchen volgde nog een mondspoeling. Eigenlijk zeer goed, dit geeft aan dat hygiëne belangrijk is voor haar.

Op bed heeft ze me eerst een zalige massage gegeven, voor en achterkant... met gelukkig veel meer aandacht voor de voorkant. De massage ging over in een lekkere pijpbeurt. Ze likt je ballen en gaat met haar tong opzoek naar je eikel om vervolgens je pik volledig in haar mond te laten verdwijnen. ZALIG !
Nadien heb ik haar kutje een likbeurt gegeven. Ze laat duidelijk merken dat ze het likken waardeert. Wat later voelde ik haar dijen trillend toegaan en duwde ze mn mond stevig tegen haar poesje... ja, ze kwam klaar.
... wat zitten knuffelen met elkaar, zoenen en lichtjes tongzoenen. Ze nam initiatief om terug opzoek te gaan tussen mn benen en mijn pik verdween terug tussen haar lippen.
Dan condoompje om en is ze me lekker komen berijden als een leuke girlfriend. Tijdens het wippen tracteerde ze me op een potje stevig toenzoenen.

De date met Sydney was super. Beter dan een girlfriend experience.
kan ik ook zeker beamen echt een top date die sydney ook een paar langs geweest en ga altijd met een goed gevoel terug buiten toch wel een topper en staat in mijn top 5
 
Vandaag dus langsgeweest bij Sidney en het was top 👍 ik vond ze mooier dan verwacht, eerst financieel regelen dan douchen en mondspoeling. Dan lekker op bed gaan liggen, ik wilde niet onmiddellijk massage dus eerst tongen, teasen en dan heb ik haar gebeft, lekkere frisse poes, vervolgens heeft zij mij klaargetrokken want het zat al hoog 😅 opnieuw de douche in, en vervolgens body massage, gewoon heerlijk … dan condoompje aan en zij on top en ze rijdt lekker mee, zakje vol en voldaan naar huis.
Praten zeker niet te veel maar juist genoeg voor op mijn gemak te zijn !
 
Vandaag dus langsgeweest bij Sidney en het was top 👍 ik vond ze mooier dan verwacht, eerst financieel regelen dan douchen en mondspoeling. Dan lekker op bed gaan liggen, ik wilde niet onmiddellijk massage dus eerst tongen, teasen en dan heb ik haar gebeft, lekkere frisse poes, vervolgens heeft zij mij klaargetrokken want het zat al hoog 😅 opnieuw de douche in, en vervolgens body massage, gewoon heerlijk … dan condoompje aan en zij on top en ze rijdt lekker mee, zakje vol en voldaan naar huis.
Praten zeker niet te veel maar juist genoeg voor op mijn gemak te zijn !
Zo gelijk ik zei was de moeite Waard hè, is echt een topper
 
Ben er paar maal geweest
Maar krijg de indruk dat ze tijd probeer tijd te winnen met je douchen
En steeds zeggen
Geen vingers in poesje keer op keer
Als je over haar buik wreef begon ze al
Afknapper voor me vandaar geen herhaling meer voor me
 
Ik zou Sydney ook zeker aanraden bij nieuwe wandelaars. Is top meid hoe ze dit werk doet. Ze geeft je een super fijn gevoel en alle aandacht. Wanneer je haar zacht beft is haar reactie daarop echt leuk en lijkt just echt. Dat is fijn om te ervaren en geeft zelfvertrouwen.
Ik ben er zowat om het jaar 1 keer geweest en de laatste keer viel mij op dat ze toch telkens hetzelfde scenario volgt en daar niet zo heel veel van af lijkt te wijken, maar dat kan ook aan mij liggen, want ik smelt van haar mature girlfriend gehalte en volg haar daarom graag in haar manier om haar ook te verwennen, want ze geeft die energie dubbel terug. Ze is erg mooi en lief.
 
Ben er paar maal geweest
Maar krijg de indruk dat ze tijd probeer tijd te winnen met je douchen
En steeds zeggen
Geen vingers in poesje keer op keer
Als je over haar buik wreef begon ze al
Afknapper voor me vandaar geen herhaling meer voor me
Ik heb er wel mogen vingeren en heerlijk mijn handen in haar borsten mogen knijpen, en dan op haar op buik kusjes mogen geven en wrijven, ik vind haar echt een topper
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sydney-nieuw.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Voor de eerste keer een afspraak gemaakt aan de andere kant van Vlaanderen. Makkelijk kunnen afspreken via WhatsApp. Ontvangde een paar km buiten Hasselt in een "oudere" villa met plaats om te parkeren weg van de baan op de ruime oprit.

Ze opende de deur in een niet erg flatererende fitness/traingsbroek en sweater aan. Kleine domper toch voor mij persoonlijk. Ik mocht haar volgen naar de kamer, eerst betalen, 80€ voor een halfuurtje. Zonder voorspel of kussen gingen de kleren direct uit en ging het eerst richting de badkamer voor een douche en een mondspoeling. Mooi lichaam, iets minder slank als op de foto's maar vond ik helemaal niet erg. Mooie vrouwelijke vormen op de juiste plaatsen.

Terug op de kamer kreeg ik een massage en werd er gretig gebruik gemaakt van massageolie. Ze eindigde met een borstmassage over m'n lichaam om daarna te beginnen met zachtjes te pijpen. Niet slecht maar zeker niet wauw, voorzichtig en niet erg diep. Tongzoenen zat er niet in, enkel kussen op de lippen. Ik mocht haar lichaam strelen en haar poesje aanraken maar vingeren zat er ook niet in. Ze heeft wel mooie borsten waar je lekker mag mee spelen. En had niet het idee dat ze echt genoot van het beffen ook. Tussenin wat praten over koetjes en kalfjes, zeker niet storend.

Even later een mutsje rond m'n lul, nog wat extra glijmiddel 🙄 en kwam ze vanboven op mij zitten. Dat deed ze wel goed, sensueel en genietend zat ze vanboven op mij te rijden. Het duurde dan ook niet lang voor ik kwam. Alles netjes afkuisen en terug richting badkamer om opnieuw te douchen.

Conclusie, zeer propere dame die er goed uitziet. Heel mooie ogen, lekker borsten en sexy kont trouwens, maar vond ze nogal te braafjes, het kwam over als een ingestudeerd nummertje. Mss als je hier een paar keer langskomt dat je een beter klik met haar krijgt en dat er meer mag.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sydney-nieuw.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Sydney wil beginnen met een massage die te lang duurt. Meerdere keren laten weten dat het tijd was waarvoor ik daar was.
Uiteindelijk 1 keer kunnen komen en daarna was de tijd bijna op.
Geen herhalingsgevaar voor mij. Ze gaf me haar leeftijd ook mee: 45
 
Discussie wie van de 2 graag ergens anders voeren
 
Sydney wil beginnen met een massage die te lang duurt. Meerdere keren laten weten dat het tijd was waarvoor ik daar was.
Uiteindelijk 1 keer kunnen komen en daarna was de tijd bijna op.
Geen herhalingsgevaar voor mij. Ze gaf me haar leeftijd ook mee: 45
Serieus is ze 45 ? Dan ziet zei er nog heel goed uit voor haar leeftijd
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sydney-nieuw.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb een 8-tal keer met haar afgesproken dit jaar: eerst in lovers hotel in buurt van Ikea hotel (zeer mooie kamer met douche in kamer), 1-maal bij vriendin van haar en laatste keer in Stevoort in kamer die ze huurt bij ouder koppel als ik het goed begrepen heb.Is een heel lieve dame waar je ook goede babbel mee kan hebben. Geeft je echt GFE gevoel, zeker na een aantal bezoekjes.

Ziet er zeer goed uit, niet van de magerste maar zeker ok en mooi gezichtje en heel zachte huid.

Is zeer hygiënisch en kruipt onmiddellijk mee onder de douche.

Wat betreft sex: begint je onmiddellijk vurig te tongzoenen, echt zeer passioneel. Daarna geeft ze naar wens een massage maar ook aantal keren gevraagd om onmiddellijk over te gaan tot pijpen. Massage is goed maar haar ander kunsten zijn beter. Pijpen is echt heel goed en is zonder condoom, quasi deepthroat. Ballen worden ook gelikt (ben geschoren). Ze kijkt je ook supergeil aan. Meestal heb ik haar daarna gebeft: is geschoren met een streepje en proef zeer fris. Een 2-tal keer zou ze zijn klaargekomen zijn beweerde ze maar of het waar is laat ik in het midden. Haar bekken en benen verkrampten toen, dus wie weet was het idd zo.
Het neuken dan: vooral haar in missionaris, doggy of zij op mij genomen. Kreunt veel en ze is heel passioneel. Na klaarkomen hield ze me vaak nog in haar al knuffelend, dus echt wel GFE gevoel.

Als ik 1 u boekte, deed ze ook super best om me een 2de keer te doen komen, aantal keer gelukt evt via handjob maar niet altijd. Bij boeken van 45m was ze hier iets minder happig op, praat ook veel dus dan was te tijd iets te kort. 45 m wel scherpe prijs (100e).

Kortom: echt een aanrader, prijs-kwaliteit dik in orde, ook aangenaam om in het NL te kunnen converseren.

PS is mijn eerste review hier, maar al veel aan het forum gehad , vandaar
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sydney-nieuw.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recent afgereisd naar Stevoort, date met Sydney die al geruime tijd mijn aandacht trok. En daar heb ik absoluut geen spijt van.

Mooie ontvangst locatie, vriendelijk ontvangst, trap op en dan naar boven
Wat een mooie lieve leuke dame.
Goedlachs, vriendelijk en ze praat veel, maar niet teveel.

€100 voor 45 min, dat is zeker niet te duur. Samen douchen, Volop tongzoenen, knuffelen, kusjes, hoog gfe gehalte.
Pijpen zonder, lekker nat en speels, haar maar gaan likken, heerlijk poesje met klein streepje haar erboven. Kwam lekker klaar met de nodige geluidjes en schokjes.

Zij on top… heerlijk lichaam echt helemaal mijn ding. Rondingen maar mooi in proportie. Mooi gezicht en mooie ogen, kwam dan ook te snel klaar.
Weer samen douchen… riedeltje opnieuw, tweede keer aan de slag en toen wel meer vuurwerk gelukkig. Flink wat standjes gedaan en uiteindelijk 2e keer missio gekomen terwijl we flink tongzoende, heerlijk.
Weer douchen.

Tussendoor small talk en complimentjes, ze stelt ook wel wat vragen dus als je hier niet voor open staat is dat mss storend maar ik vind dat juist leuk.
Echt een leuke gezellige dame!

Al met al bijna 55 min binnen geweest voor €100.
Haar zal ik zeker nog eens bezoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan