Op Redlights Deze dame gevonden en gelezen in girlsreview.nl (daarom deze recensie, als je eens info geeft dan krijg je objectieve info graag).
Maandag 03/07/23 vanaf 10h00, voor één uur, sympathieke
Sydney (Hongaarse) ontvangen. Vertrekt op vakantie (naar Hongarije) van rond 10 juli voor 2 weken. Ben er zeker dat ze net over de 40 jaar is (de rimpeloogjes beginnen), maar ziet er jong goed eruit. niet te vet en niet de dun. normaliteit, met rondingen die overal perfect passen. Weinig Make-up en zeer goed. Inderdaad een mooi "snoetje".
uitermate uitstekende en EERLIJKE D V P. Mannenkennis en nieuwsgierig over jouw verhaaltjes + zeer degelijke "behandelingen". Ze praat niet té veel, reageert correct op wat je zelf zegt. niet té hard op de tepels knijpen = overgevoeligheid (mijn fout), maar geen slechte reactie van haar.
-
tongzoenen en kussen : veel en zeker voldoende en heel goed.
-
massage + body to body : = normaal en daarna met borsten massage maar niet de vaginale massage (dat is er niet). Ze is waarschijnlijk vrij gevoelig in haar labia's (zoals gelezen GEEN vingeren) = logisch. dat werd later gevonden bij het rampetampen

-
pijpen Zonder muts = sensueel en zacht. Geen automatische"aftrekker". ze neemt beide tijd en zeer goed. (een dieselmotor heeft nu eens meer tijd)
heeft vragen of je wil beffen ? dat heb ik niet nodig.
van als de vuurtoren klaar is :
-
NMC : cowboy rijden en tongen overgeweldig ondertussen + borsten erop. we gingen diep neuken zodat er voldoende frictie/vaginale schuiving er is. het echt kreunen is erbij. (of echt ? ;-) )
Algemeen :
vertrouwelijke communicatie = zeker mogelijk, en geen gezever. Een DVP die haar tijd neemt voor haar klant. (1 uur betaald : 1 uur 15 min beginnen) Zeker geen kloktijd kijker.
perfect moment van de afspraak. hou er rekening mee. De tijd kost (ook voor de klant en ook voor deze DVP)
Het is wel vrij duur (150 €)/1 uur maar voor deze eerlijke en sympathieke dame is het zeker niet de moeite te betalen
Respect deze dame aub.
Herhalingsvatbaar : uitermate gevaarlijk. (zoals als een magneet, de vuurtoren lamp = kapot)
ps : dat kontlikken geen sterren erop. Ik hoef geen Nutella