Recensie Sylvana, Arnhem 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Befkoning69

Newbie
3
09/11/21
0
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/stoute-blonde-dame-_7744102
Laatst bij deze dame geweest. Was wel lekker geil beffen en neuken maar moest wel eerst praatje maken.
Toch op zich wel prima date. Nog meer ervaringen?
 
Laatst bewerkt:
Ja, die ervaring heb ik ook gehad. Ze wil graag even praten om kennis te maken en vraagt best wel indringend door over prive zaken. Daar ben ik toch altijd voorzichtig mee. Ze is best aardig, ziet er ook wel leuk uit, vooral haar gezicht. Haar lichaam is toch wel iets meer dan vol, maar dik klinkt te negatief.
Toen we naakt en op bed waren beland viel het mij toch wel tegen. Praten bleef ze doen, ze zei zelf dat ze ADHD heeft. Dat was dus goed te merken. Ze vroeg wel of ik als ik het intiem met haar wilde doen, ik voorzichtig wilde zijn want ze had last van haar onderbuik waarvoor ze in de middag naar de dokter moest. Ja en dan haak ik natuurlijk af, ik ga geen risico lopen.
Verder ze vertelde aan het eind eerlijk dat ze drugs gebruikt.
De algehele hygiëne in huis vond ik matig. Er loopt een grote hond los, die ze wel in de gaten moest houden waardoor ze vroeg of de slaapkamerdeur wijd open mocht blijven staan.
Al met al voor mij niet voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/stoute-blonde-dame-_7744102
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Het is een vriendelijke dame die in een klein huisje ontvangt. De hygiëne in het huis mocht wel wat beter, eerst wou ze een sigaretje roken en praten/ kennismaken, na een hele interview van een halfuur en een hond die op me kwijlt zijn we naar de slaapkamer gegaan.

Gekozen voor intiem met pijpen zc, iets dat ze wel redelijk deed, alleen tussen het pijpen door bleef ze maar praten, waardoor het meer alleen maar beetje aftrekken was. Intiem kon alleen maar doggy, op zich niet zo erg, want ze heeft er wel de billen voor.
Voor mij in ieder geval niet voor herhaling vatbaar, beetje teleurstellend.
 
Deze dame staat ook op de tippelzone in Arnhem, daar ben ik haar een aantal keer tegengekomen. Ze neemt je vanaf daar dan mee naar huis. De ervaringen van hierboven zijn wel overeenkomstig. Praat veel en snel en maakt grapjes waar ze vooral zelf om kan lachen. Ze is wel aardig en op zich een lekker geil koppie met volle lippen, haar lichaam is mollig.
De seks is op zich prima, ze heeft een redelijk strak kutje. Pijpen doet ze zonder en neemt er de tijd voor. Intiem verschillende standjes en kon haar ondertussen ook tongzoenen. Ik heb €50 betaald en was ruim een half uur binnen.

Het appartement is klein, maar op zich wel opgeruimd en netjes. De hond is wel heel aanwezig en is altijd wel in de buurt, behalve in de slaapkamer.
Voor €50 een prima date.
 
Ik denk inderdaad dat het om Silvia gaat. Vele jaren geleden ben ik weleens bij haar geweest. Echt een hele lieve en betrouwbare meid. Als je bij haar je telefoon laat liggen krijg je 'm zeker terug. Ze heeft een ijzersterk geheugen, wist nog precies welke muziek cd ik 2 jaar daarvoor afdraaide in de auto. Ook heeft ze een fotografisch geheugen voor nummerplaten van auto's. Behandel haar met respekt, dan krijg je er altijd iets goeds voor terug. Veel met haar gelachen ook.
 
Twee weken terug ook bij Sylvana geweest.
Berichtje gestuurd en 20 minuten later een afspraak kunnen maken voor dezelfde middag.
Inderdaad een dame die aan 1 stuk door kan praten maar niet echt vervelend. Ook wel grappig. Lekker mollig lichaam, strak kutje en heerlijk tongzoenen. Voor 70 euro zeker 45 minuten bezig geweest. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar.
 
Onlangs heb ik haar ook bezocht en een aantal van de zaken kan ik bevestigen. Hond aanwezig, drugsgebruik (al zegt ze dat wel onder controle te hebben) en niet snel om een woord verlegen.
Maar in tegenstelling tot -met name- de Zuid-Amerikaanse dames, gaat dat niet van je tijd af, ik ben er meer dan een uur binnen geweest,
Qua standjes was er niet veel mogelijk, ze had wat last van lichamelijke ongemakken, die zullen over een tijdje wel weer verdwenen zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan