• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

WHEM Sylvia, Dronten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met deze dame uit Dronten?

Paar weken terug geweest.
Heerlijke massage, ze weet goed wat ze doet. Weet je ook goed op te geilen om daarna naar een heerlijk hoogtepunt te trekken.

Kom al enkele jaren bij deze lieve dame. Ze werkt aan huis waar manlief soms gewoon thuis is. Parkeer gelegenheid (gratis) is er genoeg in de buurt. Zei masseert alleen doordeweeks overdag. Je kunt voor en na de massage douchen. De foto's en leeftijd kloppen. Heb ook de uitbreiding met anaal en pijpen gehad, deze waren ook evenals de normale massage heerlijk. Ze heeft een leuke ruimte (groot bed) waar de massage wordt gegeven.

Ben laatst een keer bij haar geweest. Telefonisch contact was prima en ontvangstlocatie is ook goed. Je kan (en moet) douchen vooraf en mag daarna gaan liggen.

Massage was sensueel en voelde erg lekker. Toen ik mocht omdraaien ging het sensuele eraf en werd het ineens stevig rukken. Niet aan mij besteed, ik zei er gelijk wat van, maar goed toen was het gevoel bij mij al weg en kwam de mast absoluut niet meer omhoog.

Ze verontschuldigde zich nog wel, maar gaf tegelijkertijd wel aan dat elke andere man dat wel fijn vond. Het zal, niet aan mij besteed in ieder geval.

Ben een dag later naar Lisa / Minny https://www.girlsreview.nl/threads/lisa-rotterdam.72147/ geweest en dat was de perfecte erotische massage date die ik zocht

Afgelopen week ook weer bij haar geweest. Is behoorlijk veranderd. Massage is nog altijd heel goed, maar weinig opwindend meer.Je mag haar niet meer aanraken en pijpen en anaal doet ze ook niet meer. Bed is vervangen voor een tafel.

Terug
Bovenaan Onderaan