Recensie Sylvia, Alkmaar, Achterdam 13k4 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sylvia is nu te vinden op 13k4, in het hofje, op de kamer van Christina Spraakwater.

Is mooi om Sylvia daar te zien, haar prachtige lichaam is nu volledig zichtbaar. In deze kamer staat ze veel, in haar oude vaste kamer zat ze haast alleen maar.

Volgens mij doet ze ook goede zaken op haar nieuwe kamer :)
 
Laatst bewerkt:
Het is inderdaad grotendeels een 'is-die-er-forum'.

Sylvia is er bijna altijd, vermoed vandaag ook:) Een recensie wordt erg gewaardeerd. hartelijk dank.
Dank voor je vermoedens. Mocht ik voor "niks" zijn gereden laat ik t weten. Mocht ik haar treffen laat ik dat weten middels recensie
zeker, je zal maar in Amsterdam of Haarlem wonen, en voor niets rijden, das gewoon vervelend dan:)
Das nog redelijk in de buurt. Zuid Nederland naar noord is ff planken
 
ze houdt alleen wel lang pauze doorgaans, van 18.00 tot 22.00 loop je de kans dat ze er niet is. Dan gaat ze naar huis om te eten. Heb dit laatst al eens geschreven. Iets om rekening mee te houden.
 
Ben idd niet verplicht om te reageren maar wandelaars die alleen maar vragen stellen en geen recensies schrijven ben ik een beetje zat.
De volgende keer meld ik gewoon dat ze er is terwijl dat misschien wel niet zo is, succes ermee.

Het forum werkt beter als de wandelaars ook een bijdrage leveren in de vorm van een recensie.
Je leest al een flinke tijd mee dat mogen we dus best verwachten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan