Recensie Sylvia, Alkmaar, Achterdam 13k4 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die komt zeer wss wel terug hoor. Haar bedrijfsregistratie bij de KvK is nog actief, en ze heeft in die jaren dat ik haar ken (waarneem achter de ramen) nooit de indruk gewekt met plezier achter het raam te staan (zitten in haar geval vooral). Amper pogingen tot klantcontact. Nooit bij de deur staan om een praatje te maken, en een ongeïnteresseerde blik.

3 a 4K per maand is nog altijd meer dan 400 per maand voor een standaard ongeschoold baantje in Bulgarije. Eenmaal gewend aan het grote geld (en alle voordelen die dat te bieden heeft) is stoppen gewoonweg moeilijk. Een modaal salaris van 400, hier ca 3000, dat is 7,5 keer modaal. Doe een modaal salaris hier eens maal 7,5 en je komt boven de 12K per maand uit. Die vlieger gaat misschien vaak niet helemaal op, want de meesten hebben 2 x woonlasten. Bij Sylvia betwijfel ik dat, want ze gaat zelden naar Bulgarije. Zou mij verbazen als die daar ook een woning heeft.

Voorlopig werkt ze al 14 jaar op de Dam (aldus het oude draadje op Hookers). Misschien was ze daarvoor ook al actief op een andere locatie, maar dat kan ik niet beoordelen. Stoppen moet ik nog zien. Eerst zien dan geloven. En die wel stoppen verkassen vaak gewoon naar een andere plaats, of een ander land, met de veronderstelling daar meer te verdienen. En de dames die zeggen te gaan stoppen, stoppen vaak toch niet. Alina 17k4 gaf eind 2018 aan eind 2019 te gaan stoppen, Gala gaf ook aan in 2019/2020 te gaan stoppen. En Andreea g2k2 gaf begin 2020 ook aan eind 2020 te gaan stoppen. Voorlopig werken ze er allemaal nog :)

Een andere reden dat dat stoppen maar niet wil lukken is het zijn van eigen baas. Als je al 10 of 15 jaar voor jezelf werkt, je je eigen dagen en tijden kan bepalen, en hoe je je werk doet. Dan heb je simpelweg niet zoveel zin meer om nog voor een baas te gaan werken, die jou vertelt wat je moet doen, en dan ook nog voor een matig salaris. Ik kan dat beamen, ik werk inmiddels 20 jaar voor mijzelf, en zou nooit meer voor een baas willen werken. Plannen hebben veel dames genoeg (eigen winkel, eigen beautysalon etc. hoor je vaak), maar ze ook ten uitvoer brengen is een tweede, en vaak een stuk lastiger.

Over Sylvia's gesproken, de andere Sylvia van 17 (met het naambordje) heb ik al een flinke tijd niet gezien.
 
Laatst bewerkt:
Laaste 2 keren ook niet gezien inderdaad en ik was er 3 ,4 weken geleden nog. Jammer als ze niet meer terug komt. Maar ze leek er al geen zin in meer hebben. Totaal geen moeite doen om klanten te lokken. Alleen maar naar beneden kijken en chaggie. Maar als je binnen bent komt ze los
 
Laaste 2 keren ook niet gezien inderdaad en ik was er 3 ,4 weken geleden nog. Jammer als ze niet meer terug komt. Maar ze leek er al geen zin in meer hebben. Totaal geen moeite doen om klanten te lokken. Alleen maar naar beneden kijken en chaggie. Maar als je binnen bent komt ze los
Dat had ze altijd al. Ik kan daar dus geen reden in zien dat ze niet meer zou terugkomen. Ze werkt normaal gesproken veel weken per jaar, maar ze gaat - heel af en toe - ook weleens terug naar Bulgarije. Vermoed dat ze er gewoon weer zit binnen een aantal weken of maanden.
 
Kennelijk ja... De meeste dames stoppen dit werk echt niet zomaar hoor. Bij aanvang denken ze dit werk vaak enkele jaren te gaan doen, tot ze genoeg geld hebben (ik vraag dat weleens aan jonge meiden). Voorlopig zitten er daar echter al een heleboel die 10, 15, of zelfs 20 jaar of langer in het vak zitten. En deze Sylvia zit zeker ook al een jaar of 14 in het vak (haar Hookers draadje begon in de zomer van 2008). Met wat ik ervan weet ik ze single in het echte leven, en heeft ze jaren terug een vervelend vriendje geloosd. Dames van haar leeftijd (richting de 40) verkassen vaak ook niet meer. Voorlopig kunnen we - op wat vakanties na - dus nog wel van haar genieten.. zo lijkt het.
 
Laatst bewerkt:
Dan mag Sylvia in haar handjes knijpen met zo'n klant als jij die een aantal uren blijft, want de laatste jaren heeft ze niet zulke goede business meer, aldus haar collega's in de passage. Haar gordijntjes zijn in vergelijking met haar collega's mss wel het meest open. Die extra's zijn mij ook niet bekend.

Als ze wat beter klanten zou lokken zou ze veel meer kunnen verdienen. Ze zit daar altijd zo van het is dat het moet, maar eigenlijk heb ik er geen zin in.

Mooi is wel dat zij slank blijft, ondanks dat ze naar de 40 loopt.
Het klopt dat ze boft met mij. Maar daar krijg ik dan ook zeer veel voor terug. Naast het feit dat ze fysiek erg lekker is (slank, lange benen, heerlijke strakke kont, supergeile borsten) is ze tijdens die langere date ook heel gezellig, vrouwelijk en gedraagt ze zich geil en sletterig.
 
Hoe lang moet je blijven om het interessant te maken. 45-60 minuten? En is een uurtje 150 of 200 bij haar.

Ze heeft een mooi lichaam idd, en behoort bij een minderheid die echt slank is.
 
Ja dit blijft een topper als je haar kent en 1 maal binnen bent. Dan is ze wel sociaal en lachen enz. En haar kut smaakt het lekkerste van de dam. En wat @Walking red habits zegt dat ze lekker sletterig is dat vind ik niet. Ze is juist meer een vrouw met klasse. Ik heb het gevoel dat @Walking red habits een fantast is. Hij heeft laaste paar keer recensies geschreven allemaal bare de laaste keren.waarvan ik weet dat die dames het niet doen. wat voor nut heeft het om uit je nek te lullen op dit forum.
 
@Pietje1977 ik ben wel is paar keer bij der binnen geweest voor een uur dit was 150 euro wel veel vind ik voor alles standaard.was wel met massage erbij en 2 keer klaarkomen. En voor de rest niks extras. Dus ik vind voor die 150 kan je elders meer service krijgen.als ik bij haar naar binnen ga is het dus voor een snelle wip. Deed ze dingen extras doen zou ik haar vaker en langer bezoeken.
 
Sletterig, dat kan ik mij ook niet voorstellen. Het is meer een vrouw met klasse idd, Ze heeft met wat ik weet nauwelijks tot geen extra's. Dat is ook een van de redenen waarom haar gordijntjes zoveel open zijn. Overigens, als je geen anaal aanbiedt (gericht op de man), dus prostaatmassages, fisting, dildo in achterste van klanten, dan verdien je ook stukken minder. Vandaar dat 90-95% van de dvp's dit als service heeft. Volgens mij doet Sylvia dat niet.

In zijn algemeenheid - liegen over wat je krijgt met de dames slaat nergens op, dat komt bovendien snel uit, zeker als het bij meerdere dvp's zo is dat iemand allerlei extra's krijgt die alle andere wandelaars niet krijgen. Dat hebben we snel door..

Ik snap wel dat dames voor 50 euro niet te veel moeite doen en het met 15 tot 20 minuten klaar moet zijn. Maar al heb je klanten die standaard minimaal 100 betalen en regelmatig komen, ik denk dat je een betaling van100 moet belonen met 40 tot 45 minuten. Zo zie je je klanten ook weer terug. Een massage maakt in mijn ogen niet dat je zoveel kan vragen. Die kan je op de Laat ook krijgen voor 45 euro per uur, van Chinese of Thai dames die daar een opleiding voor hebben gevolgd en het nog goed doen ook. Over het algemeen zijn de massages van dames op de Dam niet zo geweldig, of het moet een penismassage zijn, dat kunnen sommigen wel aardig.

Een uur mag niet duurder zijn dan 150 voor dvp's van de leeftijd van Sylvia (en geen 200 zoals sommigen vragen), maar ik kan mij goed voorstellen dat 150 alsnog duur is als je dan weinig of geen extra's krijgt. Over het algemeen als je een uurtje betaalt bij veel dames, zeker van die leeftijd is het all-in de prijs, dus hoeft er niet nog extra betaalt te worden voor pzc of wat dan ook. Zeker in de huidige tijd waarin de verdiensten teruglopen en er veel kijkers zijn, is een klant die regelmatig komt en dan standaard 100 of meer betaalt eentje om te koesteren.
 
Laatst bewerkt:
ja @Pietje1977 dat zeg ik haar ook vaak dat ze enthousiast moet zijn.want ze is echt lekker en ze ruikt als de beste van de hele achterdam. Haar kut smaakt ook lekker. Jammer dat ze niks extras doet. @Walking red habits die roept maar wat ongelooflijk ze zegt zelf niks extras te doen. En dat zeggen 2 vrienden van mij ook. Wat je ook neertelt doet ze niet heb ik al geprobeerd.heb wel weer zin om haar goed te neuken. Je kan haar wel altijd goed door neuken.
Ik roep zeker niet zomaar wat. Ik kom al jaren bij haar, blijf vaak langer en betaal haar meer dan gemiddeld. En ik heb n hele goede klik met haar. Wat ze doet met iemand is denk ik heel persoonlijk. Ze bepaalt dat helemaal zelf. En tsja, ik kom niet voor niets vaak bij haar. Ze is knap, heel erg lekker en (bij mij) supergeil. Wat ze bij iemand anders wel/niet doet, dat weet ik niet. Daar ben ik niet bij.
 
Ik wandel net langs haar peeskamer: ze is er nu.
overigens, 'peeskamer' slaat terug op het vroegere 'uitpezen'. De bedoeling was dat je - na binnenkomst - tot allerlei extra's werd verleid, waarvoor je dan steeds per stuk extra moest betalen. Is maar goed dat dat tegenwoordig veel minder een rol speelt, ik zou daar als klant niet blij van worden. Ik betaal graag een mooi bedrag, en wil dan gewoon de extra's krijgen die mogelijk zijn bij de dame, die ik dan net wil hebben.

Voor Sylvia had dat uitpezen ook niet veel geweest;-) gezien haar beperkte extra's. Sylvia begint doorgaans nooit later dan begin van de middag, maar dat moet ook, al wil ze nog een mooie dagopbrengst halen.
 
Vanavond bij Sylvia in Alkmaar geweest. Wat een mooie vrouw en wat was het fijn. Ze is een toppertje! Maar ik herken wel wat hiervoor is geschreven. Eerst langs haar raam gelopen maar bij de tweede keer naar binnen gegaan en toen was ze super vriendelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan