Recensie Sylvia, Kruishoutem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

zaaddruppel

Stamgast
272
05/05/23
230

Het is toch wel zielig dat je als dame van 60+ een advertentie moet plaatsen met foto's van toen je 30 was.
En dan schrijft ze nog uitdrukkelijk : "ik stuur geen foto's". Duidelijker kan het niet zijn zeker ?
Moesten de foto's niet fake zijn, je zou niet moèten vermelden dat je er geen extra stuurt.
Voor al diegenen die zich toch laten vangen : haar service is beneden alle pijl.
Je wordt bovendien ontvangen in een donkere kamer met een paar kleine lampjes of wat kaarsjes.
Omdat je jezelf niet zou afvragen of ze er nu 60 is, of 70 ....

nou, blij dat mijn afspraak niet doorging, dan. De week zelf contact genomen en plots wou ze bepaalde afspraken niet meer nakomen, dus moest ik maar iemand anders zoeken. Kan dus niet oordelen over haar uiterlijk

Voor alle duidelijkheid : er is niets mis met het uiterlijk van iemand van 60+. Ik spreek mij daar niet over uit, geef daarop geen negatieve commentaar.
Jonge mensen die graag eens een ervaren milf (gilf) bezoeken : ik weet dat het spannend is, opwindend kan zijn.

Maar het zielige is dat je eventuele klanten moedwillig misleidt met oude foto's, waarop dan ook nog eens elk rimpeltje is gefotoshopt.
Als je er dan bent, moet je gaan zitten in een donker salonnetje, en begint ze met de "afroeping" van de menukaart (zoals ik dat noem) : dat kost zoveel, dat kost zoveel, als ik dat doe komt er zoveel bij, de opties zijn dit en dat.
Zet dan meteen alle prijzen voor de voorgerechten (voorspel) en hoofdgerechten in een tabelletje, en hang dat buiten aan je voordeur. Dan hoeven wij tenminste de moeite niet te doen om op de deurbel te drukken.

Aan zij die toch het risico willen lopen : neem je mijnwerkerslamp mee.
En koester liefst geen verwachtingen.

p.s. En aan de medewandelaars die vinden dat ik hier op deze site teveel negatieve commentaren schrijf : deze site dient ervoor. Mekaar waarschuwen voor advertenties die niet stroken met de realiteit.

Laatst bewerkt:
Voor alle duidelijkheid : er is niets mis met het uiterlijk van iemand van 60+. Ik spreek mij daar niet over uit, geef daarop geen negatieve commentaar.
Jonge mensen die graag eens een ervaren milf (gilf) bezoeken : ik weet dat het spannend is, opwindend kan zijn.

Maar het zielige is dat je eventuele klanten moedwillig misleidt met oude foto's, waarop dan ook nog eens elk rimpeltje is gefotoshopt.
Als je er dan bent, moet je gaan zitten in een donker salonnetje, en begint ze met de "afroeping" van de menukaart (zoals ik dat noem) : dat kost zoveel, dat kost zoveel, als ik dat doe komt er zoveel bij, de opties zijn dit en dat.
Zet dan meteen alle prijzen voor de voorgerechten (voorspel) en hoofdgerechten in een tabelletje, en hang dat buiten aan je voordeur. Dan hoeven wij tenminste de moeite niet te doen om op de deurbel te drukken.

Aan zij die toch het risico willen lopen : neem je mijnwerkerslamp mee.
En koester liefst geen verwachtingen.

p.s. En aan de medewandelaars die vinden dat ik hier op deze site teveel negatieve commentaren schrijf : deze site sient ervoor. Mekaar waarschuwen voor advertenties die niet stroken met de realiteit.
Zelfde ervaring meegemaakt. Zielig mens om zo mensen te misleiden.

Ik had haar een paar jaar geleden bezocht en de foto's waren hetzelfde. Inderdaad, destijds zei ze dat ze 48 jaar oud was, maar ze zag er minstens 10, 15 jaar ouder uit. Ik heb niets tegen oudere vrouwen, maar we moeten eerlijk zijn, het heeft geen zin om te liegen over je leeftijd.

Terug
Bovenaan Onderaan