Thepredictor93
Newbie
- 1
- 16/04/25
- 0
Hoe zit het met haar hygiene of is het na een paar klanten sloppy?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenklopt allemaal. ontzettende lekkere parel en een genot wat ze wil doen.Ben vandaag ook bij Sylvia geweest, en wow wat een ervaring. Ik heb een nieuwe favoriet.
Sylvia is een prachtige vrouw, mooi stel echte borsten. We begonnen eerst met zoenen, dat kan ze echt heerlijk. Daarna begon ze me te pijpen, lekker diep en zonder tanden. Tussendoor afwisselend zoenen en pijpen, ze likt ook je ballen.
Vervolgens klimt ze op je, ze wordt vanzelf nat. Geen glijmiddel nodig. Tijdens de seks blijft ze intensief zoenen.
Na een tijdje een ander standje, zij op de bank en ik ervoor. Ik kwam bijna klaar, maar toen begonnen we rustig te rijden en dat leidde me een beetje af. Maar kwam goed uit, we konden dus nog even lekker door voordat ik in haar poes klaarkwam.
Ook na het klaarkomen mag je in haar blijven. Nog even een zoen en dan rustig eruit.
Echt een goede date, geen gehaast of gestress. Vanaf het moment dat je binnenkomt is ze relaxed en ze geniet er zelf ook van.
Bij sommige meiden is glijmiddel nodig, en dan alsnog voel je dat ze tussendoor droger worden. Sylvia werd vanzelf nat, en bleef ook nat. Dat maakt het voor mij ook geiler, het is veel fijner iemand te neuken die er zelf van geniet.
En over de hygiëne, uitstekend! Geen nare geur uit mond of poes, gewoon fris.
Een aanrader.