Recensie Sylvie, Antwerpen, Vingerlingstraat 07/3 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Mollig
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wou vanmiddag nog eens binnenwippen bij de Bulgaarse Maria in VT, maar zij was reeds druk bezig (de M hing wel voor haar raam, maar de gordijntjes bleven toe ☹️). Na wat rondslenteren dan maar geopteerd voor de Hongaarse Sylvie.

Ze herkende me nog van de vorige keer ❤️‍🔥. Het is een heel vriendelijk meisje en zeer correct. Service is zeker ok en al is ze dan wat molliger, ik vind dat ze een zeer mooi lichaam heeft met lekkere melons.

Enig minpuntje is dat ze iets te vaak zei dat ik moest relaxeren, waardoor ik net minder relax werd. Uiteindelijk toch lekker kunnen komen in missionaris.

Wat mij betreft een aanrader.

Ze vertelde me dat ze normaalgezien tijdens de dag werkt omdat er 's avonds vaak meer onaangename klanten zijn. Denk wel dat ze niet op nummer zeven stond, maar eerder drie of vijf.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op haar kamer keiharde Roemeense schlagermuziek, een beetje in de aard van de Marie-Louise.

"De Marie-Louise danst op en neer
Ze gaat dwars door de woeste orkaan"

Maar hier waren het de tieten van Sylvie die als een woeste orkaan op en neer danste.
Hier heb ik mij toch wel zoals ne zot kunnen amuseren, supersympathiek en goedlachse meid en toch wel een paar joekels om '' u'' tegen te zeggen.
Heerlijk om daar als God in Frankrijk op uwe rug te liggen en deze meid al het werk te laten doen met haar lippen en boobs.
Met haar tieten begon ze mijn staaf heerlijk te masseren afgewisseld met heerlijk pijpwerk, dan met wat olie op haar borsten begon ze op het ritme van die schlagermuziek mijn staaf tussen haar borsten te masturberen, dit was echt wel een zeer geil zicht. Mijn staaf werd er knettergek van.
Ook haar tepels duwde ze regelmatig in m'n mond, zodat ik er heerlijk op moest sabbelen.
En op haar handen en knieën kroop ze over mij zodat ik alle facetten van haar tieten heerlijk kon appreciëren. Heerlijk moment ook toen ze mijn hoofd keihard tussen haar tieten knelde, zodat ik er bijna in verstikte. Na een dik kwartiertje pure tietenfun, vroeg ze of ze mij on top mocht neuken, maar heb het vriendelijk geweigerd en wou de rollen omkeren, en zo dus ging zij op haar rug liggen en heb ik rustig positie genomen om die heerlijke tieten te neuken.
Ook heerlijk om te zien hoe deze joviale meid haar beroep met veel plezier beoefend.
Hier wordt zeker niet op de klok gekeken, maar wel naar het plezier van de klant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan