Taboos

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HendrickLamar

Vaste klant
120
05/01/22
144
12
Collega's,

Uit nieuwsgierigheid: volgens jullie; welke taboos of fetisjes zouden "normaal" moeten zijn, die nu niet als geaccepteerd (of misschien zelfs illegaal) worden gezien?

Ben benieuwd naar jullie reacties!
 
Ik heb zeker wel en taboo fetish maar dit is er niet eentje die normaal zou moeten worden (het is iets dat ingeprogrammeerd voor iedereen om vies te vinden) hierdoor zou ik het ook nooit dürfen vragen tenzij het al op de advertentie staat, maar daar zijn er maar een handjevol van.

Ik zou het wel leuk vinden als zweet wat meer geaccepteerd zou worden.
 
welke taboos of fetisjes zouden "normaal" moeten zijn, die nu niet als geaccepteerd (of misschien zelfs illegaal) worden gezien?
Ik snap niet helemaal waar je met je vraag heen wilt.

Er zijn een aantal zaken illegaal - minderjarig, seks met beesten, necrofilie, enz.
Wil je dit uit de illegaliteit halen? Succes.

Taboe is dan meer iets wat voor anderen vreemd is (dus niet geaccepteerd) maar wel legaal. Dus als jij dingen wilt doen die in deze categorie vallen, dan moet je in het algemeen langer zoeken, maar het zou kunnen.

Er is hier echter geen ranking mogelijk. Als iemand een bepaald fetisj heeft kan je daar geen discussie over voeren of deze fetisj eerder genormaliseerd moet worden dan andere. Iemand die een fetisj heeft hoeft iets anders niet mooi te vinden.

Voorbeeld: iemand wil graag ATM met Dirty Sanchez/Rusty Trombone, maar dezelfde persoon kan seks met extreem dikke vrouwen walgelijk vinden. Zo veel smaken, zo veel mogelijkheden.

Ga er mee leven, dat er diverse seksuele verlangens en fantasieën bestaan die door een groot deel van de mensheid niet leuk wordt gevonden. Het gaat je niet helpen om "iets uit de taboesfeer" te halen. Hierdoor komen er niet meer mensen bij die het toch al leuk vonden.
 
Goedemiddag,

ik hoor vaak bij mijn cliënteel dat ze binnen hun dichte kring (familie en vrienden) niet over seks kunnen praten.
Dat zoiets algemeens zelf in de taboo sfeer zit. Dus allereerst dat.

Verder zou het fijn zijn als voetfetisj, dominantie en submissive en anaal zowel bij man als vrouw wat meer besproken kan worden.
Er zullen er nog wel een paar zijn
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan