Algemeen Taiwan 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Edger

Wandelaar
51
11/07/22
35
6
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Ik was laatst in Taiwan met een paar locals.

Als je in het land bent, hier is een adresje:

No. 1號, Lane 399, Linsen N Rd, Zhongshan District, Taipei City, Taiwan 104

Het is door de lobby en dan de trap naar beneden, je ziet een projectie van PANDORA op de vloer met de bouncer ernaast.
Daar moet je zijn.

Meisjes zijn jong en bloedmooi, en de prijs is redelijk.
Buitenlanders waren welkom, maar het helpt wel als je beetje Chinees kan.

Ik was laatst in Taiwan met een paar locals.

Als je in het land bent, hier is een adresje:

No. 1號, Lane 399, Linsen N Rd, Zhongshan District, Taipei City, Taiwan 104

Het is door de lobby en dan de trap naar beneden, je ziet een projectie van PANDORA op de vloer met de bouncer ernaast.
Daar moet je zijn.

Meisjes zijn jong en bloedmooi, en de prijs is redelijk.
Buitenlanders waren welkom, maar het helpt wel als je beetje Chinees kan.
Wat zijn de prijzen ongeveer?

Vanaf 7 t/m 16 november heb ik een leuke appartement in Taipei.
Wanhua district.

Mijn locatie op Taipei gezet (in Badoo) en ik heb nu 2 meiden ( 1 uit Indonesië , de ander uit de Filipijnen) op mijn lijst staan.
Heb al wat "leuke" foto's gekregen en enorm geile voorstellen.
LINE (Aziatische whatsapp variant) op mijn mobiel en (video)chat met de dames.

Ik heb mij laten vertellen dat men daar niet conservatief is en dat men buitenlanders enorm zien zitten.... Wie weet dan nog een local scoren.

Mocht het niet lukken met de dames, kan ik altijd nog uitwijken naar: No. 1號, Lane 399, Linsen N Rd, Zhongshan District, Taipei City, Taiwan 104 (bedankt @Edger ).

Mijn sport is om niet betaalde diensten te hebben :D.

Was afgelopen mei nog in de Filipijnen.... dat ging mij goed af.

Nu Taiwan!

Niet al te lang geleden in Taipei geweest en na wat rondkijken op diverse websites uitgekomen bij Ceasarworld massage.
Vlakbij Taipei Arena.
Zit in 15e verdieping van winkelcentrum dus eerst met de lift omhoog.
Aan de balie gekozen uit het menu en dat was gewoon een dagkaart voor de sauna. Dit had ik al gelezen.
Daarna lever je je schoenen in, krijg je sleutel van een kluisje, doe je daar al je kleren in en loop je naakt naar binnen.
Eerst kom je bij een aantal was plekken om jezelf proper te maken en daarna kun je gebruik maken van zwembad, sauna etc.
Maar dit deel stelde niks voor dus al snel liep ik door, deed een badjas aan en ging een grote zaal in met relax zetels. Iets gedronken en na tijdje komt dame naar je toe met de vraag of je special massage wilt voor 4200 NTD. Ongeveer 140 euro.
Tuurlijk, dus gevolgd naar een kamertje waar even later een leuke dame kwam.
Massage eerst normaal daarna zonder kleren en toen begon het erotische deel. Aftrekken, rimmen, etc.
Omdraaien, zgn schrikken van grote pik, jasje erom en beetje pijpen. Voelde kutje en ze was goed nat.
Even later klom ze erop en met veel gekreun en gegil liet ze zich steeds verder zakken.
Uiteindelijk best goed kunnen neuken en na tijdje ging ze eraf, haalde het jasje eraf en ging me klaar trekken. Spoot vol in haar gezicht en borsten wat ze erg grappig vond.
Het is toch niet helemaal fantastisch maar soms wil je het gewoon meemaken.

Terug
Bovenaan Onderaan