Recensie Talia (Roe), Antwerpen, Villa Tinto D 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kladderadatsch

Stamgast
Forumpionier
409
02/07/21
587
41
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Dit bloedmooie poppetje was mij al een aantal keer opgevallen tijdens de avondshifts. Talia is slank, zo'n 1.65m (schat ik), heeft stijl, lang zwart haar en ze staat vaak aantrekkelijk te glimlachen naar de wandelaars. Soms staat ze bij haar buurvrouw in VT C te keuvelen.

Ik vond het een matige wip.

Ik betaalde 50 euro voor pijpen, neuken en beffen.

Ze vroeg me na het wasje om plat neer te gaan liggen op het bed, ook al wou ik eerst wat opwarmen door met haar lichaam te spelen. Niet dus :(

Eerst kreeg ik een heel korte blowjob, van zo'n minuut of zo. Terwijl mocht ik wel aan haar lichaam zitten, maar niet aan de poes. Ik liet haar dan neerliggen zodat ik haar lekker kon beffen, maar daarbij hield ze haar benen half toe zodat ik minder goede toegang zou hebben. Ik mocht ook alleen de clit likken, de schaamlippen had ze liever niet. Tja.

Het neuken was beter. Eerst heb ik haar in missionaris geneukt, waarbij ze oogcontact maakt en me met haar borsten liet spelen. Omdat het erg warm was in de kamer, vroeg ik haar dan on top te komen. Dat deed ze ritmisch maar met te weinig overtuiging om het ook echt geil te maken. Het was nogal 'koud'. Doggy dan maar. Ik kon lekker goed doorstoten en ze liet me een tijdje doen. Na enkele minuutjes spoot ik het condoom vol, maar ze trok heel snel weg toen dat gebeurde.

All in all blij dat ik zo'n mooi poppetje heb gehad, maar ik ga er niet terug.

Ze zegt er elke dag te zitten tijdens de avondshift. Ze kloeg steen en been over de weinige klanten die binnengaan en dat het zo kalm is in de straten. Geef dan een wat betere service, stond ik te denken.

Daarna ben ik een volgende poging gaan wagen voor een goede wip bij Josefa, die vrat me helemaal op. Ik weet waar ik de volgende keer binnen wil.
 
Vannacht heb ik Talia toch nog eens bezocht. Nochtans had ik mij voorgenomen dat niet te doen. De vorige keer vond ik niets bijzonders.

Deze keer stond ze echter te knuffelen met dat graatmagere dingske dat lang op VR5/1 heeft gezeten. Ze zaten beiden op een stoel in raam Villa Tinto D, Hun benen lagen over elkaar, ze knuffelden elkaar en keken de vele - ja, 't was druk gisteravond - klanten geil en uitdagend aan. Ik kon niet anders.

Binnen bleek ze blij mij terug te mogen ontvangen. Deze keer nam ze iets meer de tijd voor het voorspel. Ik heb haar lijfje uitgebreid laten inspecteren door Mr. Tongue. Die keurde het helemaal goed. Ze smaakte fris!

Daarna heb ik haar in schildpadje op haar buik laten liggen, en heb ik haar met condoom aan tussen haar billen geneukt. Dat vond ze vooral hilarisch, ik vond het toch wel geil. Zeker om mijzelf zo bezig te zien in de spiegel.

Na een korte blowjob, vroeg ze of ik wou neuken. Nog even verder pijpen, vroeg ik. Tot mijn verbazing deed ze dat ook. Hoera :p

Ik heb haar daarna geneukt in lepeltje-lepeltje en doggy. Hard gespoten.

Nog steeds geen topper, maar wel voldoende goed om van dat prachtige poppetje te kunnen genieten. Ik bedoel het zeker niet denigrerend, maar ze heeft zo'n perfect pijpmondje: volle lipjes, klein, verleidelijk. Als je dan dat lange, zwarte haar over je benen ziet hangen terwijl dat zuigedingetje z'n werk doet op je jongeheer. 't Was mooi :D
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen week op een avond eens bij Talia binnengestapt. Ik denk dat iedereen deze schone al wel heeft zien staan maar je moet er natuurlijk voor zijn. Talia deed in het begin een vlotte babbel waardoor de sfeer direct oké zat. Algemeen was ze niet gehaast, maar wel kordaat in wat ze wou doen. Minpuntje was dat ik direct op bed moest gaan liggen en dat ze de CD al omdeed nog voor ik hard was. Pijpen deed ze wel lang en oké, ze gebruikte ook een beetje tand maar voelde wel goed! Vervolgens zij on top en dan enkele variaties in missio. Beide waren leuk intiem maar niet super.
Zal er niet meteen terug naartoe gaan maar was wel blij dat ik zo'n mooie strakke dame heb kunnen doen.
 
Deze schoonheid in haar blauw pakje eindelijk bezocht.
Voor een 1ste bezoek voor 50€ gekregen wat ik verwachtte: ZEER goede service bij een vlotte, zeer sociale dame die rustig haar tijd neemt zonder tijdsdruk.
Herhalingsgevaar? 100% 'Ja' doch vaste dame (in verlof) zit vlak om het hoekje (panden zijn verbonden) dus vermoedelijk hou ik het bij deze keer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan