Recensie Tamara, Maasmechelen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MrJob29

Wandelaar
27
13/09/22
18
15
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/very-naughty-blowjob-natural-fresh-room-airco.html
Totale kosten (in euro)
100
toch maar weer de stoute schoenen aangetrokken in Maasmechelen waar voornamelijk het aanbod latinas vaak wisselt. Gezien er van deze dame nog geen recensies waren moest het maar op de gok. Ik kan alvast vertellen dat ik dit keer blij ben dat ik de gok gewaagd heb. Afspreken ging allemaal zeer vlot.

Na even gewacht te hebben bij de deur, zoals helaas gebruikelijk, deed deze knappe petite dame de deur open. Ze lijkt zeker op de fotos. Aangekomen op de kamer begon ze een beetje te kletsen, haar engels is niet super maar je kunt wel een simpel gesprek voeren. De klik was er in ieder geval meteen. Gewassen en daarna zat ze op bed te wachten. Wat een mooi lichaam, met heerlijke (nep) tieten. Knap gezichtje erbij. Ze begon mij meteen vol overgave te tongzoenen. Dat hielp mij al enorm op weg. Langzaam zakte ze af naar beneden en op haar knietjes begon ze mij te pijpen ZC. Dat deed ze echt heel lekker met geile blikken en diep naar binnen in haar keel.

Eenmaal op bed gaan liggen liet ik me helemaal meeslepen door haar en heeft ze nog even plaats genomen op mijn gezicht, vanaf onder zag ik haar mooie lichaam en kreeg alleen nog maar meer zin. Hierna wilde ik zelf al snel over op de daad, lekker lang in missio en daarna in doggy afgemaakt. Ik kreeg na de seks nog even een dikke zoen en een knuffel. Wat een lieve dame. Kwam denk ik ook wel omdat er een klik was. Maar voor mij zeker weten herhalingsgevaar. Ze blijft nog even en ik denk dat ik binnenkort weer langs ga. Toen ik naar buiten liep zag ik dat we net iets over de tijd waren gegaan. In mijn geval dus geen klokkijkster, kan wel zijn dat ze het rustig had, ik was vrij vroeg.

Terug
Bovenaan Onderaan