Recensie Tamara, Wervik

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
21
23/01/23
3
2
Gisteren een afspraakje gemaakt met "Tamara" uit Wervik. Leek me heel positief, in de buurt dus dacht ik ja waarom niet. Daar aangekomen op het afgesproken uur. Ik bel aan en Tamara doet de deur open. Graatmager, ingevallen wangen, haar aan de zijkant helemaal opgeschoren en aan de andere kant heel lang en volgens mij had ze ook littekens op haar arm die ze zelf had aangebracht. Lachte naar me en ik had direct iets van "neen hier ga ik niets doen". Het huis was voor wat ik kon zien ook niet echt proper. Ze was wel vriendelijk en vroeg ik of ik binnen wou gaan, maar zowel hormonaal en mentaal had ik de knop al op off gezet en heb ik dan ook vriendelijk geweigerd. Ze zei kortweg ok en smeet de deur dan maar toe. Als je valt op zulke types... ga je gang maar is echt mijn ding niet...

 
ik moet maverick in enkele zaken bijtreden.maar gelukkig niet over de ganse lijn.idd druggebruik sluit ik zeker niet uit.uiterlijk valt in smaken.haar kapsel is ook mijn ding niet maar qua uiterlijk viel ze best mee.ik ben meegegaan naar boven.ze was heel vriendelijk en open.keek ook niet echt op de klok.Vooral haar grote tepels vielen in mn smaak.ze stelde me ook op mn gemak.de kans dat ik terugga is reëel.ze doet en is wat in de advertentie staat en de rest is persoonlijke smaak
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.435
Leden
33.991
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan