Recensie Tania big ass, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

senna505

Newbie
15
25/01/22
18
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/tania-big-ass.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben vandaag bij deze tania geweest is afkomstig uit Colombia ik zou haar omschrijven in de milf categorie, en als je van big booty's hou zoals ik, man wat neukt dit wijf lekker, ik zal beginnen bij het begin ze spreekt Engels wel wat gebroken maar we konden elkaar verstaan, betaald voor een half uur 80 euro, kleren uit vroeg me of we samen een douche nemen heb ik ook gedaan kon ik haar lichaam al verkennen, ze is klein duidelijk wat ouder ik zou zeggen tegen de 40 maar heeft een echte lekkere milf lichaam en dan die kont ik zou uren over haar kant kunnen schrijven maar bon.

Eenmaal op het bed begon ze te pijpen en kon dit zeer goed pijpen is zonder en ze zuigt echt aan je lul gebruikt haar tong echt goed en gaat ook diep heel afwisselend, daarna stond ik zo heet dat ik haar omdraaide en in doggy aan het beuken was ze deed hierin heel goed mee en was zelf haar kont naar achter aan het beuken en ze was ook kletsnat na een goede 10 min heerlijk klaargekomen en wat bijgekletst, toen was de tijd bijna om denk ik en ze vroeg of ik nog een 2de keer wou, Ja daar zeg ik geen nee tegen😁 tegen dat ik de 2de keer klaarkom was ik zeker 45 min binnen had betaald voor 30 min dus ik ben een zeer tevreden klant, ps ze ontvang normaal in Antwerpen maar is nu voor een week in Brussel tegen elsene.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan