Newwandelaar69
Newbie
- 21
- 22/11/24
- 3
Nee niet echt. Ze heeft wel nog een serieuze lichaam voor haar leeftijd en een heel zachte huid
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerendeze recensies zijn over dreven ik ben er 2x geweest en was voor durend gsmIk kan de laatste review bevestigen. Ik kon haar eindelijk ontmoeten na lang aarzelen. Afspraak op het laatste moment. Geen problemen voor haar. Ik vroeg voor een outfit. Geen enkel probleem.
Ik had gekozen voor het 30' minuten aan 60€.
Nadat ze popol heeft opgefrist (had mij thuis gedoucht), begint ze met pzc . Niet erg energiek, maar eerder zacht.
Daarna begon ik haar te beffen en vroeg haar om met een dildo in haar kleine gaatje te spelen. Ook daar geen problemen. Wat een strak kutje heeft ze. Ze geniet (of wacht ) met haar ogen dicht terwijl ik met haar tieten en kut bezig ben.
Dan komt de condoom. Ik begin haar anaal te penetreren in doggy en heb al snel spijt dat ik haar kutje niet heb geproefd. Ik vertel haar en ze zegt dat ik in haar kut mag komen. Dat betekent dat ATP en PTA geen probleem voor haar zijn.
Ik heb genoten met haar tieten te spelen. Ze heeft grote tepels.
Kortom, een aangename ervaring voor een lage prijs, en bovendien is ze niet tegendraags
ik begrijp deze recensies niet ,ik ben er al 2x geweest en zij zit voor durend op haar gsm bezig....Ik kan de laatste review bevestigen. Ik kon haar eindelijk ontmoeten na lang aarzelen. Afspraak op het laatste moment. Geen problemen voor haar. Ik vroeg voor een outfit. Geen enkel probleem.
Ik had gekozen voor het 30' minuten aan 60€.
Nadat ze popol heeft opgefrist (had mij thuis gedoucht), begint ze met pzc . Niet erg energiek, maar eerder zacht.
Daarna begon ik haar te beffen en vroeg haar om met een dildo in haar kleine gaatje te spelen. Ook daar geen problemen. Wat een strak kutje heeft ze. Ze geniet (of wacht ) met haar ogen dicht terwijl ik met haar tieten en kut bezig ben.
Dan komt de condoom. Ik begin haar anaal te penetreren in doggy en heb al snel spijt dat ik haar kutje niet heb geproefd. Ik vertel haar en ze zegt dat ik in haar kut mag komen. Dat betekent dat ATP en PTA geen probleem voor haar zijn.
Ik heb genoten met haar tieten te spelen. Ze heeft grote tepels.
Kortom, een aangename ervaring voor een lage prijs, en bovendien is ze niet tegendraags