chatguy049
Vaste klant
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
Ik kan hier beamen wat al eerder is gezegd geweest. Een zeer elegante, mooie verschijning. De foto´s op RL kunnen beter.
PZC doet ze op sublieme wijze. Neemt er de tijd voor en de balletjes krijgen zeker hun aandacht. Terwijl ze pijpt streelt ze bepaalde plaatsen zodat alles nog extra opwindend wordt. Ze voelt ook heel goed aan wanneer ze een beetje op de rem moet staan.
Omgedraaid zodat ik ook haar zalige poesje kon likken terwijl ze heerlijk verder bleef pijpen. Wat een mooi zicht. Super fijn lichaam.
Bovenop mij rijdend klaargekomen en daarna nog mooi de tijd genomen voor een afrondende, stevige massage.
Herhalingsgevaar: absoluut!
PZC doet ze op sublieme wijze. Neemt er de tijd voor en de balletjes krijgen zeker hun aandacht. Terwijl ze pijpt streelt ze bepaalde plaatsen zodat alles nog extra opwindend wordt. Ze voelt ook heel goed aan wanneer ze een beetje op de rem moet staan.
Omgedraaid zodat ik ook haar zalige poesje kon likken terwijl ze heerlijk verder bleef pijpen. Wat een mooi zicht. Super fijn lichaam.
Bovenop mij rijdend klaargekomen en daarna nog mooi de tijd genomen voor een afrondende, stevige massage.
Herhalingsgevaar: absoluut!