Recensie Tania, Temse 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Corgitoy

Newbie
Forumpionier
17
03/07/21
15
5
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/je-gedurfde-brunette.html
Totale kosten (in euro)
100
Had haar annonce goed gelezen en met haar geapt en mijn wensen besproken: tongzoenen, facefuck en eindigen met anaal. Was ok mits 50€ extra voor anaal.
Eens op haar kamer bleek van dit alles niet zoveel in huis te komen. Tongzoenen al helemaal niet, facefuck niente en anaal al helemaal niet. Ze viel uit de lucht want ze had haar berichtjes maar oppervlakkig gelezen….laat ons beginnen en we zullen dan wel zien, was haar reactie. Vermits ze een prachtige verschijning en lichaam had mij toch maar laten overhalen.
Begon met een goede massage als opwarming, daarna gingen de kleren uit en kon ik haar prachtig lichaam in volle glorie aanschouwen. Prachtige naturelle borsten ook met mooie tepels , die je mag kneden en likken. Mooi stevig kontje waarop je je lusten mag botvieren, kneden, kletsen. Daarna pijpbeurt van gemiddelde kwaliteit ( niet echt diep) en eindigend met haar on top.
Wil je een goede neukbeurt met een knappe donkerkleurige deerne is ze zeker aan te raden, maar laat je niet in het ootje nemen door haar profiel want dat is enkel een lokkertje met acties die ze helemaal niet van zin is uit te voeren.

Terug
Bovenaan Onderaan