Recensie Tanja, Den Haag, Doubletstraat 30-k3 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je maar betaalt? Daar ben ik niet zo zeker van want toen ik begon over nzc werd ze nog boos ook en ontkende het en dat ondanks mijn verzorgde voorkomen.

Trouwens op het nzcforum zie ik geen recente verslagen meer over een bare bezoek.
 
Ik geloof ook niet dat Tanya NZC doet. Zo blond is ze ook weer niet. Wel PZC, beetje tongzoenen, beffen over haar lichaam klaarkomen. CIM schijnt ze wel te doen, maar toen ik dat vroeg deed ze er wat moeilijk over (had ik misschien meteen vooraf moeten uitonderhandelen). Anaal heb ik haar nooit gevraagd.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
60 Euro
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag eens bij Tanja naar binnen gegaan omdat ik haar altijd zie staan maar nooit bij haar ben geweest.

Gevraagd om PZC, NMC en rustig aan, €60 afgerekend.

Pijpen was vrij eentonig maar er zat geen haast achter van haar kant. Lag een beetje met haar tieten te spelen en naar haar te kijken in de spiegel terwijl ze me afzoog.

Na een tijdje gevraagd om te neuken. Ze zei "ga jij lekker pompen schatje" dus ik heb me niet ingehouden. Alleen missio gedaan en flink kunnen stoten tot ik klaarkwam.

Al met al een voldoende bezoek, maar geen herhalingsgevaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50 Euro
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een brede grijns van mij en Tanya wist gelijk dat ik haar weer wilde bezoeken. Of beter gezegd dat ik haar wederom keihard wilde neuken 😝.

Dit keer droeg ze een zwarte haast kuise badpak 😳. Het bedekte grotendeels haar bovenlijf.
Ik vertelde haar dat ze veel geiler uitzag als ze haar roze of blauwe bikini aantrok. Het verhulde namelijk praktisch niets van haar fraaie lichaam. Hoe bloter hoe beter 😜. Hierop moest ze giechelen de ondeugd 😉.

Ze heeft een ruime, lichte kamer op de boven verdieping.

Een wasje gedaan en het spel kon beginnen.
Op bed gelegen pijpte ze me langdurig zonder condoom.
Daarna ging ik haar verwennen. Een rubbertje erom heen en in diverse posities haar genomen.

Het was heerlijk. Het was lekkah. Ik kan er weer tegen aan 😝.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tanja heb ik door de jaren heen regelmatig bezocht. Blijft wel een zekerheidje in de straat. Pijpen is soms met wat teveel tanden, maar vingert wel lekker het aarsje erbij. Neuken in missio is altijd een feestje op dat lekkere lijfje van dr en wat licht zoenen erbij, zalig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan