Recensie Tanja, Hasselt (Harelbeke/Nevele) 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pas bij deze dame geweest
Een heerlijke Poolse
Heerlijke borsten vond in toch
Echte gfe waar ze zelf ook van geniet
Ze kust je heerlijk
Spreek duits of engels
En laat je erg genieten ook
Pijpt zalig
Bij beffen word ze lekker nat en komt met een schreeuw klaar
Waarna ze nog geiler word
Mij zie ze zeker terug
Waar ontvangt ze in Hasselt. Aan huis? Discreet?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gistermiddag mijn lazy zondag doorgebracht bij deze mooie, gezellige, leuke vrouw. Ontvangt in een love hotel in Hasselt. Ze werkt binnenkort weer vanuit een andere plaats.
Door spiegel op plafond kun je goed de actie volgen.
Begonnen met elkaar op te warmen. Heerlijk getongzoend. Via haar prachtige borsten afgedaald naar haar liefdesgrotje en haar naar een hoogtepunt gelikt. Beentjes opgetrokken waardoor ik er goed bijkon en met lange halen via de anus haar frisse sleuf tot aan het clitje kon bewerken. Haar even laten bijkomen en toen een 2e ronde gegeven waar ze oprecht van genoot.
Daarna weer getongd en mocht ik op mijn rug. Ze daalde af naar mijn pik en ik heb de lekkerste pijpbeurt ooit beleefd. Ze likte mijn ballen en ging vandaar met haar lippen over mijn schaft totdat ze mijn harde pik in haar mond liet glijden. Ik voelde mijn paal zo hard worden dat ik dacht dat hij uit elkaar ging klappen. Ik liet het gebeuren, al wilde ik haar ook graag met mijn steenharde pik neuken voordat ik zou klaarkomen. Maar helaas, ze pijpte me zo waanzinnig lekker dat ik superhard klaar kwam en mijn warme lading in haar mond loosde. Hemel op aarde.
Daarna nog een half uur gecudled in elkaars armen en de 2 uren waren om. Laat me net dan weer zin krijgen in haar en ik moest haar neuken. Kon gelukkig nog een half uur verlengen.
Weer getongd en ik voelde mijn vriend weer stijf worden. Gevraagd of ze op mijn gezicht wilde komen zitten voor een 69 en ze duwde haar poesje gewillig op likhoogte in mijn gezicht. Met een natte vinger haar anus bewerkt terwijl ik andermaal haar gulzige kutje likte terwijl ze mijn pik weer steenhard pijpte. Condoom erom en ze zakte diep over me heen en begon me in een flink tempo te berijden. Draaide zich op gegeven moment van me af op haar rug en wilde dat ik haar missionaris nam.
Flink hard en diep in haar gestoten maar 2e keer komen zat er voor mij niet meer in helaas.
Ga snel weer terug naar haar, wat een topper!
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan