Tanja (Roe) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rudiderbumzer

Newbie
15
27/10/21
42
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100 (60 +40 voor CIM)
Tanja is een tijdje weggeweest bij Babylon, maar sinds een of twee maanden weer terug. Bij binnenkomst een paar weken geleden werd ik direct geroepen. Ze kende me nog. Hoewel ze een paar kilo zwaarder is, ziet haar lichaam er nog steeds goed uit.
Nadat ik had gedoucht en water had besteld, ging ik in de rookruimte achter zitten... en binnen twee minuten was ze er weer. Ze kwam tegen mij aanzitten en begon mijn lichaam heerlijk te strelen. Zoenen (heerlijk), mijn jonge heer zalig aanraken en mijn ballen masseren met haar handen... en dan de bekende vraag "Mag ik?"...
Natuurlijk... Ik zou haar hebben gezegd dat ze zoiets nooit moest vragen... Mijn God... ze pijpt echt geweldig, zelfs in de rookruimte achter met verschillende andere dames vlak naast ons. Er werd gelachen en het was supercool. Toen, voordat het orgasme zich aankondigde, stelde ik voor om nog even naar de kamer te gaan. Nog 2-3 minuten een heerlijke pijpjob terwijl ik nog steeds stond en zij op het bed zat. Daarna gingen we samen op bed liggen. Eerst nog een knuffelpauze van 5 minuten en daarna nestelde ze weer tussen mijn benen zitten en zoog hem helemaal leeg.
Haar neuken is niet geweldig, maar het pijpen is super en dat maakt dan ook alles goed.
Dit is de Bundesliga!

Terug
Bovenaan Onderaan