Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga me graag eerst es douchen en dan de zaal binnen, proper en een lekker geurtje is altijd fijn . Veel koppels komen er niet maar toch is er altijd wel iets te beleven ,ik ga er graag heen . Tis er proper en verzorgd ,dat stel ik zeer op prijs .
Proper en verzorgd is het zeker wel. En vroeger toen ze nog de website/forum hadden was er veel meer te beleven dan nu.

ik was er donderdag ook
hoe kan ik weten wie jullie zijn (voor in de toekomst eventueel)
xx
De bukkake party is altijd best druk bezocht en ook wel leuk van thema. Daar gaan we sowieso altijd naartoe.
Hoogstwaarschijnlijk zijn we elkaar daar wel tegengekomen en heb je mijn vriendin mss geneukt (in de darkroom) ?

Een vrij plekje vinden, was gezien de drukte best moeilijk...

Relaas :

We waren aangekomen rond 13 uur en de parking stond al helemaal vol.
Geparkeerd in de straat en dan naar de ingang van de Eroxx.

Eens binnen, naar de kleedkamers en daar mijn vriendin gevraagd om haar bh uit te doen en samen met haar andere kleren in de locker op te bergen.

Topless, met enkel een zwarte slip en high heels aan, naar de ruimte waar de bar is.
Enorm druk, veel geile mannen en op de bedden werd er al stevig geneukt.

Het duurde niet lang voor enkele mannen mijn vriendin begonnen te strelen en aan haar borsten voelden... heerlijk !

Tijd voor actie en dus naar de kamers.

In de gangen waren veel mannen die haar bekeken, betasten en ons achtervolgden, terwijl wij op zoek waren naar een vrije matras.
"heerlijk om eens te neuken", kon ik in hun gedachten aflezen.

Een vrije matras eindelijk gevonden op "het zoldertje".

Omringd door mannen, is mijn vriendin op de grote matras gaan liggen en trok ik haar slip uit.
Stapje opzij en toegekeken hoe ze door verschillende mannen na elkaar werd geneukt.

Sommige konden niet wachten of lieten zich liever pijpen om dan in haar gezicht klaar te komen.

Na enige tijd en veel mannen hun zaad te helpen kwijtraken, naar de douches en dan iets gaan eten en drinken.

Vervolgens naar de darkroom gegaan.
De matras was vrij, niemand in de kamer.
Misschien niet een veel gebruikte kamer, omdat het er echt wel pikdonker is en je er totaal niets ziet.

Heel spannend....

Toch besloten om daar te blijven en mijn vriendin gevraagd om op de matras te gaan liggen, wachtend met haar benen open, zoals een slet hoort te zijn.

Ik trapje omhoog en enkele mannen verteld dat mijn vriendin in de darkroom ligt, klaar om geneukt te worden.

Ik vermoed dat ze flink werd geneukt, want toch zeker 10 mannen in de darkroom zien gaan.

Volledig voldaan, eerst gaan douchen om het zaad van haar lichaam te spoelen en dan naar huis gereden.

Leuke geile namiddag beleefd 😉

Terug
Bovenaan Onderaan