WHEM Tantra massage

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Na de verschillende draadjes te hebben gelezen (best verwarrend) een afspraak gemaakt met deze Catalaanse schone.
Toen ik binnen kwam was ze verbaasd en vroeg me of ik ooit eerder was geweest. Ik beantwoorde ontkennend, ging douchen terwijl zij de kaarsjes en wierook aanstak. Toen kon het feest beginnen. Ze deed haar badjas uit en daar verscheen een enorm lekker lijf. Mooie lange benen, mooie borsten en een klein sexy buikje.
Haar rugbehandeling bestond uit gevoelig strelen dus geen massage. Ze deed het wel met heel veel toewijding en concentratie, zag ik in de spiegel, maar mij deed het niet zoveel. Daarna een subtiele body to body, waarbij ik haar tegels over mijn rug voelde strelen.
Toen de muziek aan een nieuw nummer begin was het tijd om te draaien.
Dat deed ik niet met tegenzin, want dan kan ik haar lijf beter bewonderen, en beter nog: aanraken!
Ze ging schrijlings op mijn been zitten en we streelden elkaar. Ik zag haar zachtjes ingehouden schokken, en ze ging licht zweten, waardoor ik vermoedde dat ze zich stiekem op mijn been klaar heeft gereden.
Toen we van positie veranderde voelde ik aan haar kut, en die was drijfnat. Ja dus...
Ik vroeg of ik haar mocht likken, en ze draaide zich meteen in ontvangende positie. Fris van onder, en heel dankbaar. Vooral toen er een vinger bijkwam.. en twee...
Ze kwam heftiger klaar en ik voelde dat ze aanstalte maakte om te squirten.
Daar trok ik een streep, het is immers de eerste keer. Ze bedankte mij voor het intieme moment, en stortte zich op mijn lul. Ze pijpt zonder condoom, maar vroeg wel of ik niet in haar mond wilde spuiten. Pijpend en vingerend liet ze mij komen. Daarna douchen (ze gebruikt gelukkig niet al te veel olie) en een praatje. Verbaasd dat ik voor haar een uur had gereden.
Dus geen intiem, ook niet per ongeluk. Maar wel een fijn uur beleefd met een mooie en lieve dame. Ik weet zeker dat we de volgende keer harder losgaan, nu we elkaar hebben leren kennen, dus dit vraagt om herhaling.
Toen ik haar vroeg of ze zoent, gaf ze aan dit liever niet te doen. Dat respecteer ik, maar vind het wel jammer.
Ze is wat duurder dan de grote meute, maar ik vond het wel high class compagnion.
 
Laatst bewerkt:
Smijt het maar in de groep, wij willen allemaal wel weten of het de centen waard is 😉
Beste wandelaars,

ik kan jullie verzekeren dat het zeker de moeite waard is! Indien het financiële geen issue is, boek gerust wat langer. Ik ben al verschillende keren bij haar geweest, en dit is de ultieme massage fantasie. Eens ze geil is kan er véél gebeuren, en ze is enorme geile vrouw (met een heel nat kutje). Ze heeft trouwens ook héél graag dat je met haar lekkere tepels speelt.

-Pzc, beffen, vingeren, nzc, anaal, gfe, etc... Been there done that!

Ze is een hele nette en klasse volle dame en ik heb me laten meenemen door haar passie, dus op die moment gleed hij er lekker zachtjes in, zonder bescherming. Maar ik vraag me af;

Wie heeft hier allemaal al intiem met haar geweest...Met of zonder, en wanneer?

ps: ondertussen getest, uitslag = negatief
 
Beste wandelaars,

ik kan jullie verzekeren dat het zeker de moeite waard is! Indien het financiële geen issue is, boek gerust wat langer. Ik ben al verschillende keren bij haar geweest, en dit is de ultieme massage fantasie. Eens ze geil is kan er véél gebeuren, en ze is enorme geile vrouw (met een heel nat kutje). Ze heeft trouwens ook héél graag dat je met haar lekkere tepels speelt.

-Pzc, beffen, vingeren, nzc, anaal, gfe, etc... Been there done that!

Ze is een hele nette en klasse volle dame en ik heb me laten meenemen door haar passie, dus op die moment gleed hij er lekker zachtjes in, zonder bescherming. Maar ik vraag me af;

Wie heeft hier allemaal al intiem met haar geweest...Met of zonder, en wanneer?

ps: ondertussen getest, uitslag = negatief
Zonder condoom is routine bij haar denk ik dan..... Ik weet van collega wandelaars (via pb,) dat ze haar ook zonder genomen hebben. Ben er ook langsgeweest en ja hoor, ze trachtte mijn penis ook onbeschermd bij haar binnen te schuiven (al geluk heeft het verstand de bovenhand gehad... En heb ik gepast hiervoor)
 
Zonder condoom is routine bij haar denk ik dan..... Ik weet van collega wandelaars (via pb,) dat ze haar ook zonder genomen hebben. Ben er ook langsgeweest en ja hoor, ze trachtte mijn penis ook onbeschermd bij haar binnen te schuiven (al geluk heeft het verstand de bovenhand gehad... En heb ik gepast hiervoor)
Verstandig heid zit in je hoofd en niet in je penis
 
Afgelopen maandag een afspraak gehad met amelia
Tis een leuke vrouw
Maar voor de prijs 180 euro niks bijzonders massage oppervlakkig en verder niet voor herhaling vatbaar.
Vond ze ook niet zo fris ruiken
Dus voor mijn niet meer ben betere gewend voor diee prijs
Gegroet plezant weekend nog
 
Terug
Bovenaan Onderaan