Wie kan mij iets meer vertellen over dit salon www.Tantra-balancemassage.be is blijkbaar in Wommelgem , wat kan daar en wat is best daar mogelijk ! Thanks
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk volg.Wie kan mij iets meer vertellen over dit salon www.Tantra-balancemassage.be is blijkbaar in Wommelgem , wat kan daar en wat is best daar mogelijk ! Thanks
Hee mulan ik heb maandag afspraak laat maandag wat wetenWie kan mij iets meer vertellen over dit salon www.Tantra-balancemassage.be is blijkbaar in Wommelgem , wat kan daar en wat is best daar mogelijk ! Thanks
Ik heb er eentje nu vrijdag , dus kunnen we het verschil eventueel meldenHee mulan ik heb maandag afspraak laat maandag wat weten
Best prijzig!Ik heb er eentje nu vrijdag , dus kunnen we het verschil eventueel melden![]()
Ga je bij ameliaIk heb er eentje nu vrijdag , dus kunnen we het verschil eventueel melden![]()
Er is daar blijkbaar maar een dame ! dus het zal dan wel bij Amelia zijn denk ik ?Ga je bij amelia
Hoor graag hoe het was mulan laat maar weten mag ook via PbEr is daar blijkbaar maar een dame ! dus het zal dan wel bij Amelia zijn denk ik ?
Smijt het maar in de groep, wij willen allemaal wel weten of het de centen waard isHoor graag hoe het was mulan laat maar weten mag ook via Pb
Beste wandelaars,Smijt het maar in de groep, wij willen allemaal wel weten of het de centen waard is![]()
Zonder condoom is routine bij haar denk ik dan..... Ik weet van collega wandelaars (via pb,) dat ze haar ook zonder genomen hebben. Ben er ook langsgeweest en ja hoor, ze trachtte mijn penis ook onbeschermd bij haar binnen te schuiven (al geluk heeft het verstand de bovenhand gehad... En heb ik gepast hiervoor)Beste wandelaars,
ik kan jullie verzekeren dat het zeker de moeite waard is! Indien het financiële geen issue is, boek gerust wat langer. Ik ben al verschillende keren bij haar geweest, en dit is de ultieme massage fantasie. Eens ze geil is kan er véél gebeuren, en ze is enorme geile vrouw (met een heel nat kutje). Ze heeft trouwens ook héél graag dat je met haar lekkere tepels speelt.
-Pzc, beffen, vingeren, nzc, anaal, gfe, etc... Been there done that!
Ze is een hele nette en klasse volle dame en ik heb me laten meenemen door haar passie, dus op die moment gleed hij er lekker zachtjes in, zonder bescherming. Maar ik vraag me af;
Wie heeft hier allemaal al intiem met haar geweest...Met of zonder, en wanneer?
ps: ondertussen getest, uitslag = negatief
Verstandig heid zit in je hoofd en niet in je penisZonder condoom is routine bij haar denk ik dan..... Ik weet van collega wandelaars (via pb,) dat ze haar ook zonder genomen hebben. Ben er ook langsgeweest en ja hoor, ze trachtte mijn penis ook onbeschermd bij haar binnen te schuiven (al geluk heeft het verstand de bovenhand gehad... En heb ik gepast hiervoor)