WHEM Tatiana Berchem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben begin van deze zomer, eens bij Tatiana in Stekene op bezoek geweest. De ontmoeting was fantastisch omdat ik haar kende en Tatiana mij herkende van haar periode in Moerbeke, toen ze nog als gastvrouw de bezoekers verwelkomde. Ondertussen is Tatiana zelf aktief.
Er werd financieel afgehandeld en Tatiana verdwijnde even met het ontvangen geld. Bij terugkomst volgden geweldige tongzoenen waarbij wij elkaar spontaan begonnen te ontkleden. Van zodra we naakt waren begon ze met een geweldige blowjob. Ik voelde dat ik het niet lang zou volhouden en vroeg om het langzamer te doen. Tatiana reageerde door voor het bed te gaan staan en deed teken van penetreer mij maar op z'n hondjes. Na enkele stoten kwam ik reeds klaar. Daarna het betaalde halfuurtje afgewerkt met een massage en vrijpartij. Tevreden naar huis. Ik plan reeds een nieuw bezoek.
 
Ik ben begin van deze zomer, eens bij Tatiana in Stekene op bezoek geweest. De ontmoeting was fantastisch omdat ik haar kende en Tatiana mij herkende van haar periode in Moerbeke, toen ze nog als gastvrouw de bezoekers verwelkomde. Ondertussen is Tatiana zelf aktief.
Er werd financieel afgehandeld en Tatiana verdwijnde even met het ontvangen geld. Bij terugkomst volgden geweldige tongzoenen waarbij wij elkaar spontaan begonnen te ontkleden. Van zodra we naakt waren begon ze met een geweldige blowjob. Ik voelde dat ik het niet lang zou volhouden en vroeg om het langzamer te doen. Tatiana reageerde door voor het bed te gaan staan en deed teken van penetreer mij maar op z'n hondjes. Na enkele stoten kwam ik reeds klaar. Daarna het betaalde halfuurtje afgewerkt met een massage en vrijpartij. Tevreden naar huis. Ik plan reeds een nieuw bezoek.

Nieuw op dit forum, allereerste recensie en uitermate positief ... zoiets is altijd verdacht voor mij!
 
Ik ken haar ook nog uit Moerbeke, ze was toen beperkt actief en het lukte me niet een afspraak met haar te maken. Ik had daar via haar een afspraak met een slanke spaanse die goed was in deep throat en anaal. Het 1e klopte wel, het 2e niet. Tatiana gaf toen aan dat ze er zelf geen moeite mee zou hebben.( ze spreekt wel beperkt engels trouwens).
Ik denk nu bijna 2 jaar later heeft ze dit waargemaakt. Betaald voor een uurje full service. Wel wat zwaarder geworden, maar heelijke naturel borsten ( wel wat gevoelig op de tepels) en een heerlijke kont. Pijpen zonder doet ze entousiast, neuken prima, ook anaal kon ze
 
Vervolg: anaal kon ze hem ook goed hebben, wel wat rustiger. Klaargekomen middels pijpen, deels in haar mond, ze was er zeker niet vies van. Massage achteraf stelde niet veel voor. Geen uurtje vol gemaakt. Voor 150 prima service. Haar leeftijd kan goed kloppen, maar daar merk je niets van.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan