TCR Axelle

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jawel het is een heel knappe geile vrouw. Zeer veel klasse. Die je vanaf het begin va. De date op je gemak stelt. En zeer wild kan zijn tussen de lakens. Het enigen min punt dat ik kan zeggen is dat ik haar jonger had verwacht. Ze is zeker niet oud. Ik denk eind 30 begin 40. Dat moet natuurlijk je smaak zijn. Ik vond haar net iets te oud. Maar ben dan zelf nog best jong
 
Jawel het is een heel knappe geile vrouw. Zeer veel klasse. Die je vanaf het begin va. De date op je gemak stelt. En zeer wild kan zijn tussen de lakens. Het enigen min punt dat ik kan zeggen is dat ik haar jonger had verwacht. Ze is zeker niet oud. Ik denk eind 30 begin 40. Dat moet natuurlijk je smaak zijn. Ik vond haar net iets te oud. Maar ben dan zelf nog best jong
Leeftijd is begin 40. Bij TCR staat de echte leeftijd altijd correct vermeld.
 
Jawel het is een heel knappe geile vrouw. Zeer veel klasse. Die je vanaf het begin va. De date op je gemak stelt. En zeer wild kan zijn tussen de lakens. Het enigen min punt dat ik kan zeggen is dat ik haar jonger had verwacht. Ze is zeker niet oud. Ik denk eind 30 begin 40. Dat moet natuurlijk je smaak zijn. Ik vond haar net iets te oud. Maar ben dan zelf nog best jong
Is alles dan nog lekker strak of niet?
 
Inderdaad want op TCR worden foto's niet bewerkt. Enkel een blur voor het gezicht en tattoo's die mogelijk weggefilterd worden ivm herkenbaarheid. Of er tattoo's zijn zie je wel in de beschrijving.
Dat weet ik niet bij hen. Maar ik vind hun video's wel betrouwbaar. Gewoon wat je research doen en zo een date serieus nemen zou ik zeggen 🙏
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan