te dure huur zorgt voor top dames die noodgedwongen in de periferie ontvangen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.509
02/07/21
4.163
47
Mijn favoriete 2 nieuwe dames ontvingen eventjes in Amsterdam, maar zijn nu gevestigd in Waalwijk en Roosendaal.

Niets ten nadele van dat soort plekken, maar kiezen ze daar, volgens jullie, voor omdat de huur daar lager is of zij dat soort stadjes het nieuwe thuisontvangst epicentrum van Nederland doordat zowel Nederlanders uit de zuidelijke provincies als Belgen dan bij ze op bezoek gaan?

Ik vind het gewoon opvallend dat je overal kunt zitten en dan zelfs voor een stadje kiest waar bv geen treinstation is of wat meer een doorreis/grens-stadje zonder al te leuke sfeer is.

Waarom kiezen top-dames voor die plekken?
 
Makkelijker parkeren met de wagen?
Fileleed om er te geraken is minder?

En waarschijnlijk goedkoper om een plekje te huren of meer luxe voor dezelfde prijs.
Dat laatste denk ik zeker, die eerste 2 dingen kan ik amper snappen omdat ik nooit iets met de auto doe/ niet eens een rijbewijs heb.
Zouden meer toppers moeten doen, AMS verlaten. In Rotterdam/Den Haag rollen we de rode loper voor ze uit!
Het ging me niet zo zeer om a'dam vs r'dam/Den Haag, meer om de keuze om bv in Sittard of Zwolle te gaan zitten.

R'dam doet het mijns inziens steeds beter trouwens en doet niet meer onder voor A'dam qua aanbod.
Kunnen ze daadwerkelijk kiezen, of zijn ze speelbal van een "organisatie"?
Ik denk het laatste, maar dan geldt dezelfde vraag voor de 'organisatie'. Waalwijk of Roosendaal waren tot voor kort geen plek waar je populaire dames zou 'plaatsen'.
Maar 'topdames' is ook iets persoonlijks volgens mij, voor een ander kan dat middelmatig zijn
Zeker, maar ik denk wel dat je objectief gezien een onderscheid kunt maken tussen populaire, soms bovengemiddeld knappe dames en een segment daar iets onder en een groep dvp's daar weer onder.

De meeste dames die bv vanuit Kerkrade of Schiedam of Leeuwarden werken zijn vaak net iets minder exclusief.
Het zijn dvp'ende huisvouwen die daar al wonen of dames die uitbesteed worden aan de regio of dames die daar belanden doordat een vrij vage, dar zelf wonende boeker ze daar plaatst.

Ik kan me niet voorstellen dat een internationale boeker (niet dat die beter zijn overigens) denkt: We gaan opereren vanuit Kerkrade.

Dan ga je toch al snel voor de randstad-steden.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk het laatste, maar dan geldt dezelfde vraag voor de 'organisatie'. Waalwijk of Roosendaal waren tot voor kort geen plek waar je populaire dames zou 'plaatsen'.
Wanneer ze daar nu eenmaal toegang hebben tot een appartement en het hier even wat minder is. Mogelijk dat in dergelijke plaatsen de klanten uit de grotere regio komen omdat het aanbod kleiner is. Dan kan zo'n dame daar met minder concurrentie gewoon een paar weken behoorlijk draaien, schat ik zo in.
 
geen idee..
maar in Roosendaal zit het al vol met Oostblokkers..zijn wijken al veranderd in een ghetto..
makkelijker om dan te blenden tussen de rest..
niemand die de politie belt..
al houd het qua dames in de regio niet over..
ik heb in Breda dikwijls meer succes
 
@knightrider je bekijkt het vooral uit jou perspectief bijv. Treinstation omdat je geen auto hebt vind je het niet logisch maar er zijn ook mensen die wel een rijbewijs hebben.

In de randstad heb je natuurlijk ook meer concurrentie. Maar het is natuurlijk ook slim om te wisselen. Om hun bereik groter te maken. Als ze 2 weken in Amsterdam hebben gezeten hebben degene die haar willen bezoeken bezocht. Nieuwe stad nieuwe klanten.

En het aanbod van huizen speelt ook een rol. Buiten de prijs om.

Waalwijk komen zeker wel "toppers" langere tijd arina Monika Laura Kristina Adriana om er een paar te noemen.
 
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het de dames te heet onder de voetjes werd.
Als je tot de 'toppers' behoord, heb je ook veel aanloop, veel aanloop valt op bij buurtbewoners, welke gaan klagen bij de woningbouw en deze dit weer doorgeeft aan instanties.
Dus krijg je een inval, wat eerst leid tot een waarschuwing. Heb je daar 💩 aan.. dan volgt er weer een inval ( adres is immers bekend ) en krijg je fikse boetes die kunnen oplopen tot duizenden euro's ( geen grapje! ).

Aangezien niemand zin heeft in betalen van hele dikke boetebedragen, vertrek je naar een andere plek. Het zijn toppers, dus ze krijgen de hoeveelheid klandizie toch wel weer terug. Geen enkele (nep) haar op hun hoofd die denkt aan de cliënten die ze achter laten hoor. Het enige wat telt is geld, het liefste zoveel mogelijk.
Dat sommige cliënten hun dan niet meer kunnen bezoeken boeit niet, voor jou 10 anderen tenslotte.
 
klopt precies Joke..
die schoenen van Prada ,of die Cayenne is belangrijker dan een paar Hollandse gasten die denken dat de dame in 1x verliefd geworden is op hun..
omdat ze 'you like this bby' vraagt onder het neuken..
en net wat je zegt..in elke stad klandizie..
 
Kunnen ze daadwerkelijk kiezen, of zijn ze speelbal van een "organisatie"?
Bij redelijk wat dames langs geweest die denk ik niet meer bij de organisatie zitten? Ik heb vaker het idee dat er een grijs huur wereldje bestaat waar appartementen beschikbaar worden gesteld en iedereen er lekker aan verdiend?
Dus krijg je een inval, wat eerst leid tot een waarschuwing. Heb je daar 💩 aan.. dan volgt er weer een inval ( adres is immers bekend ) en krijg je fikse boetes die kunnen oplopen tot duizenden euro's ( geen grapje! ).
Voor mij even geleden dat ik op pad ben geweest, maar ik hoorde dus de laatste keer wel dat er blijkbaar meer gecontroleerd werd, of dat de perceptie van de dame in kwestie was of echt zo was weet ik niet?

Ik had over het algemeen het idee dat er in Amsterdam en omgeving minder gecontroleerd werd en regio Rotterdam juist meer, waar mogelijk de verklaring vandaan kwam dat hier minder "toppers" zitten. Het moet ook zo zijn dat dames de weg kunnen vinden naar beschikbare woonruimtes en zelf ook bepaalde eisen hebben welke gemakkelijker gerealiseerd kunnen worden buiten de randstad.
Ik ben afgelopen twee jaar sowieso bij twee dames langs geweest welke in een soort short-stay of B&B verbleven wat eigenlijk qua faciliteiten, bereikbaarheid en discretie beter zijn dan onderhuren bij iets waar de woningbouw kan mekkeren.
 
Misschien ligt de oorzaak gewoon in een te laag aanbod aan woonruimte in grotere woonkernen?
Dat kan zeker. Bij een gebrek aan woningen, kun je natuurlijk ook minder makkelijk een tijdelijke woning voor prostitutie regelen.

Toch heb ik alleen in de corona tijd dames in hotels bezocht, nu is dat in mijn beleving veel minder, ook omdat hotels meestal propvol zitten (alleen in Corona tijd niet).
@knightrider je bekijkt het vooral uit jou perspectief bijv. Treinstation omdat je geen auto hebt vind je het niet logisch maar er zijn ook mensen die wel een rijbewijs hebben.

In de randstad heb je natuurlijk ook meer concurrentie. Maar het is natuurlijk ook slim om te wisselen. Om hun bereik groter te maken. Als ze 2 weken in Amsterdam hebben gezeten hebben degene die haar willen bezoeken bezocht. Nieuwe stad nieuwe klanten.

En het aanbod van huizen speelt ook een rol. Buiten de prijs om.

Waalwijk komen zeker wel "toppers" langere tijd arina Monika Laura Kristina Adriana om er een paar te noemen.
Klopt. Waalwijk is stiekem het prostitutie epicentrum van midden/zuid-Nederland. :)
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het de dames te heet onder de voetjes werd.
Als je tot de 'toppers' behoord, heb je ook veel aanloop, veel aanloop valt op bij buurtbewoners, welke gaan klagen bij de woningbouw en deze dit weer doorgeeft aan instanties.
Dus krijg je een inval, wat eerst leid tot een waarschuwing. Heb je daar 💩 aan.. dan volgt er weer een inval ( adres is immers bekend ) en krijg je fikse boetes die kunnen oplopen tot duizenden euro's ( geen grapje! ).

Aangezien niemand zin heeft in betalen van hele dikke boetebedragen, vertrek je naar een andere plek. Het zijn toppers, dus ze krijgen de hoeveelheid klandizie toch wel weer terug. Geen enkele (nep) haar op hun hoofd die denkt aan de cliënten die ze achter laten hoor. Het enige wat telt is geld, het liefste zoveel mogelijk.
Dat sommige cliënten hun dan niet meer kunnen bezoeken boeit niet, voor jou 10 anderen tenslotte.
Zou goed kunnen ja, hoewel ik maar van 1 dame daar wel eens wat over gehoord heb. Maar ze rouleren vaak wel flink qua locatie en als ze terug komen in een stad is het bijna altijd op een andere plek.

En ik heb wel eens een dame horen schelden over de huur van een appartement.
Bij navraag betaalde ze 4.000€ voor een maand, terwijl dat hooguit 1.500€ ofzo zou moeten zijn.
Ik denk dat de verhuurde het dubbele vraagt ivm het risico en dat de boeker daar nog eens 1.000€ bovenop klapt als extra commissie.

Ook kende ik een dame die altijd klaagt ver haar inkomsten, maar die wel een woning in Amsterdam, een winkel in Amsterdam en een woning in Roemenië waar haar moeder en 2 kinderen wonen in haar eentje moet betalen.
Ja, dan gaat het snel!
klopt precies Joke..
die schoenen van Prada ,of die Cayenne is belangrijker dan een paar Hollandse gasten die denken dat de dame in 1x verliefd geworden is op hun..
omdat ze 'you like this bby' vraagt onder het neuken..
en net wat je zegt..in elke stad klandizie..
Toch snap ik de dames af en toe wel als ze een luxe aankoop voor zichzelf doen. Door al die te betalen huur en commissies en reiskosten zitten ze vaak met belachelijk hoge kosten-plaatjes.

Dus als er dan eens wat overblijft......

Hoorde een dame uit Roemenië wel eens zeggen dat ze 12K netto per maand moest verdienen om alles draaiende te houden.

Dus dan loop je binnen, maar door het onhandig geregeld te hebben levert het nog niks op.
Daar valt niet tegenop te neuken/pijpen.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan