Te veel onderwerpen verplaatst naar Off-Topic?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

H._

Meubelstuk
Supporter
Forumpionier
2.761
30/06/21
4.389
62
Mijn interpretatie van "Off-Topic" is: alles dat niets met prostitutie te maken heeft (Corona, Marco Borsato, Formule 1, etc.).
Onderwerpen die over een of ander aspect van de prostitutie gaan vallen daar naar mijn mening niet onder. Maar ik zie in Off-Topic (dat ik nu eventjes van de negeerlijst afgehaald heb) op de eerste twee pagina's o.a. de volgende onderwerpen staan:

(Grappige) taalfouten - over taalgebruik in sexadvertenties
Loopt uit de hand in sommige topics - gaat over GR zelf, dus per definitie niet Off-topic lijkt me
DVP mee naar huis nemen - spreekt voor zich
Urgent help afpersing - over de bekende Whatsapp-berichten waarmee wandelaars bedreigd worden
Wanneer zou je stoppen met P6? - spreekt voor zich

Naar mijn mening is dit allemaal "On topic" voor een prostitutieforum.
 
Volgens mij verplaatst, want ik kan me diverse topics herinneren, en aangezien ik Off-topic negeer zou ik ze nooit gezien hebben als ze binnen Off-topic gestart waren.
 
Ik zie niet dat ze verplaatst zijn (muv het loopt uit de hand) dus lijken me gestart in de off-topic lounge. Maar ik ben het met je eens dat alles wat wel met DVP's te maken heeft niet in de off-topic lounge hoort dus die heb ik even verplaatst.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan