Tess IJmuiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
16
13/03/23
9
Afgelopen week bij Tess in Ijmuiden geweest. Advertentie begin maart 2023. Was al gewaarschuwd voor Sandy die zich daarna Kelly noemde. Tess bied ook intiem aan wat andere dame in Ijmuiden niet doet.
In de ochtend appje gestuurd die in middag werd beantwoord. In haar flatje rook het heel erg naar rook en was het niet hygienisch schoon. Was gewoon vies. Dame rook naar zweet, was onverzorgd qua uiterlijk en kleding en er lag nog een stuk verbrand alu folie. Gebruikt dus drugs.. Dame was er warrig,liep zenuwachtig heen en weer zeg maar adhd. Sandy, Kelly heeft dus haar 06 en advertentie aangepast om van de slechte reviews af te komen en heet nu Tess. Heb rechtsomkeer gemaakt en ben weggegaan. Tess is dus een te mijden Dame wandelaars.
 
Kijk daar hebben we wat aan. Ik was er bijna heen gegaan. Mooi dat jij daar even verkenning heb gedaan. Oude strijder
Ja ik dacht gelijk waarschuwen! Ik heb echt geen smetvrees maar toen ik thuiskwam heb ik mijn kleren in de was gedaan. Stonk naar rook! Je kut beter naar Martina gaan voor een massage. Zo knap en zo lekker gemasseerd. Doet geen intiem maar je mag haar borsten en billen aanraken en pffff heb het nu nog warm.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan