Recensie Tessa, Amsterdam 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 2278

Guest
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7856206-tessa
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Soms heb ik geen rem als ik een nieuwe adje zie. Afspraak vlot gemaakt, tijdens de chat stuurde ze nog een paar foto's die een goed beeld geven van haar. Ook op de selfies zag ze er wel leuk uit en ik kon dezelfde avond terecht. Ontvangst in een modern stukje Amsterdam, was er zelf niet eerder geweest. Leuk om als toerist in eigen stad rond te lopen.

Dame is van de foto's, vriendelijk en makkelijk in de omgang en bovendien geil. Spreekt vloeiend Engels en is niet verlegen. Ze is in het echt minder blond dan op haar adje. Wat niet goed op haar foto's staat is dat ze een geweldige zandloper figuur heeft: dunne middel en brede heupen... oef. Zou er nog eens voor terug moeten om het in doggy te zien. Vond haar goed tongzoenen, ze is fris en hygienisch. Voor het pijpen wilde ze een spray gebruiken, ik vind dat prima als zij zich daar goed bij voelt. Tijdens het pijpen voelde ik het wel branden (huh?) dus ik heb mezelf even afgespoeld en we konden weer verder. Bij het neuken leek er bij haar iets los te komen waardoor ze echt luid werd en ik me afvroeg of de buren konden meeluisteren. Bed stond naderhand ook niet meer op dezelfde plek. Geeft me altijd weer een goed gevoel. ?

Minpuntje vond ik dat ze wel echt een klokkijker is en ik het gevoel kreeg dat ze na de eerste zaadlozing dacht dat we dan maar klaar waren. Bleek een misverstand, toch kleeft dat wel een beetje aan de date. Mijn conclusie: mooie dame, goede GFE, maar wel echt een pro die op de minuutjes let.
 
Het was op een eiland met allemaal moderne gebouwen. Voor een preciezere omschrijving zul je het aan haar moeten vragen. Veel plezier ;)
 
Ik ben het toch niet helemaal eens met de review, zeker niet het deel dat het dezelfde dame zou zijn. Dat is ze nl niet. Ze heeft 3 tattoos op zichtbare plaatsen, die zie ik niet terug op de foto's. Verder is ze qua lichaam ook wel ietsie minder dan op fotos. redelijk lichaam, maar geen wespetaille iig, maar misschien zitten ze er met zn 2en :D..
 
Ben je er langs geweest @Happyheb ?

Of ga je uit van foto-materiaal? Ik twijfelde ook even toen ik profiel-foto's en de mij gestuurde selfies vergeleek, maar inmiddels dacht ik toch dat het wel dezelfde dame was, alleen minder glossy dan de profiel-foto's en inmiddels met een andere haar-kleur.

Gezicht en lach leken me hetzelfde.

Tattoo's worden bij die shoots vaak weg-geretoucheerd, dus daar kun je niet helemaal vanuit gaan. Dat werkt eerder andersom: Als de dame op de foto's een herkenbare tattoo heeft en in het echt niet, weet je wel zeker dat het haar niet is.

Maar als je er er langs geweest bent kun je die inschatting denk ik het beste maken.

En jij denkt dus dat ze er iets anders uit ziet, maar dat het haar wel is @tkwsnh ?
 
Ik vermoed dat Happyheb dan een stand-in heeft aangetroffen. Haar gezicht daar zit een kleine asymmetrie in qua jukbeenderen, dat zie je terug op de foto en kun je niet faken. Qua onderkomen... slaapkamer en badkamer zijn prima. Schoon en geen ouwe zooi.
 
Ik vermoed dat Happyheb dan een stand-in heeft aangetroffen. Haar gezicht daar zit een kleine asymmetrie in qua jukbeenderen, dat zie je terug op de foto en kun je niet faken. Qua onderkomen... slaapkamer en badkamer zijn prima. Schoon en geen ouwe zooi.
Nee het is wel dezelfde denk ik, met die brandende spray :). Die tattoos heb jij ook gezien neem.ik aan @tkwsnh ? Maar ik denk dat @knightrider het mooi verwoordde; minder glossy, en ik vond haar iets voller en ouder.
 
er was 1 tatoeage die ik zag, op haar rechter dij. Betekent dus dat de foto's ouder zijn, of gephotoshopt. Denk het eerste. Ben het eigenlijk wel gewend dat dvp's oude foto's gebruiken dus als dit je maatstaf is zul je 99% van de keren teleurgesteld zijn met thuisontvangst.

@Happyheb zou je een recensie willen schrijven? Ook het gegeven dat je denkt dat het iemand is kan waardevol zijn voor onze lezers. Het heeft denk ik weinig zin om hier een welles-nietes discussie te voeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7856206-tessa
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
bij deze de recensie. Ik ga niet in details treden, dus gewoon wat overall bevindingen :).

bij binnenkomst fijn ontvangen, ze heeft een een fijne lach en lacht ook graag en veel. Het huis/de slaapkamer is prima verder. Qua lichaam vond ik het niet heul bijzonder, maar de meningen zijn verdeeld hierover. Eerst gedouched en toen de slaapkamer in. Ze doet goed haar best en op zich wel fijn, pijpen deed ze goed, (geen deepthroat, dat staat wel op de ad). verschillende standjes vind ze prima (denk ik, niet alles geprobeerd). Ik miste wat chemie, lag wss aan mij. Vingeren mocht, maar niet te aub. Borsten waren gevoelig dus niet te aub. hoofd aanraken tijdens pijpen, nee liever niet. Dat soort dingen... dus geen 10 wat mij betreft.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2647731-kikky
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Tessa is nu Kikky. (Tag:- 2647731)
Als je haar Whatsappt krijg je een lijstje met alle info. Das wel handig..
Afspraakje gemaakt, bij het adres nog ff een klein videotje over waar je moet zijn..( niet zoooo moeilijk). Ff wachten en ze kwam je halen bij de deur. Small trapje omhoog en we waren bij ons bestemming.
Even (verplicht) douchen en we konden verder.
Spreekt echt heeel goed Engels.
Ziet ieeeeetjes anders uit dan op de foto's, maar dat wel aan de make-up liggen.
Ze doet alles heel rustig.
Hygiëne spray op je manneke en ze begon je te pijpen. Zoenen/ tongen was oke, ze ging niet echt te keer ofso... Was te "safe" aan het zoenen/tongen.
Pijpen kon beter. Neuken was lekker, hier en daar gekreun en complimenten....
Daarna nog even apart douchen ( dus niet samen,wat wel werd vermeld op Whatsapp)
Uur wel lekker vol gemaakt.
Mag haar haar niet aanraken, Niet vingeren :(
Voor mij geen herhaling.
Puur omdat ik vind dat het de 200 niet waard was voor een uur. Maar ja , mijn mening....
 
Tessa is nu Kikky. (Tag:- 2647731)
Als je haar Whatsappt krijg je een lijstje met alle info. Das wel handig..
Afspraakje gemaakt, bij het adres nog ff een klein videotje over waar je moet zijn..( niet zoooo moeilijk). Ff wachten en ze kwam je halen bij de deur. Small trapje omhoog en we waren bij ons bestemming.
Even (verplicht) douchen en we konden verder.
Spreekt echt heeel goed Engels.
Ziet ieeeeetjes anders uit dan op de foto's, maar dat wel aan de make-up liggen.
Ze doet alles heel rustig.
Hygiëne spray op je manneke en ze begon je te pijpen. Zoenen/ tongen was oke, ze ging niet echt te keer ofso... Was te "safe" aan het zoenen/tongen.
Pijpen kon beter. Neuken was lekker, hier en daar gekreun en complimenten....
Daarna nog even apart douchen ( dus niet samen,wat wel werd vermeld op Whatsapp)
Uur wel lekker vol gemaakt.
Mag haar haar niet aanraken, Niet vingeren :(
Voor mij geen herhaling.
Puur omdat ik vind dat het de 200 niet waard was voor een uur. Maar ja , mijn mening....
Hoe is de locatie? Nog steeds op een eiland met moderne gebouwen? ;)
 
Tessa is nu Kikky. (Tag:- 2647731)
Als je haar Whatsappt krijg je een lijstje met alle info. Das wel handig..
Afspraakje gemaakt, bij het adres nog ff een klein videotje over waar je moet zijn..( niet zoooo moeilijk). Ff wachten en ze kwam je halen bij de deur. Small trapje omhoog en we waren bij ons bestemming.
Even (verplicht) douchen en we konden verder.
Spreekt echt heeel goed Engels.
Ziet ieeeeetjes anders uit dan op de foto's, maar dat wel aan de make-up liggen.
Ze doet alles heel rustig.
Hygiëne spray op je manneke en ze begon je te pijpen. Zoenen/ tongen was oke, ze ging niet echt te keer ofso... Was te "safe" aan het zoenen/tongen.
Pijpen kon beter. Neuken was lekker, hier en daar gekreun en complimenten....
Daarna nog even apart douchen ( dus niet samen,wat wel werd vermeld op Whatsapp)
Uur wel lekker vol gemaakt.
Mag haar haar niet aanraken, Niet vingeren :(
Voor mij geen herhaling.
Puur omdat ik vind dat het de 200 niet waard was voor een uur. Maar ja , mijn mening....
Mag haar niet aanraken?
Dan is €2 al te veel
Wie verzint zoiets, laat ze iets anders gaan doen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan