WHEM Tessa geile milf Den Bosch

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Helaas is dit dus een oplichter..

Van de week afspraak mee gehad en naar (boxtel) gereden , dus niet den bosch.
Aangekomen haar opgepikt en naar rustige plek gereden. (Cardate) op plek aangekomen had ze geen condooms bij dus stelde ze voor om toch maar bij haar thuis te doen. Ik stemde ermee in maar had inmiddels in de auto al betaald ( stom achteraf) bij aankomt moest ik bij een flatje wat dan dicht bij haar huis is parkeren. Ze liep eerst even kijken bij haar huis of de kust veilig was en ze wees een huis aan om vervolgens in een steeg te verdwijnen, ze zou me appen als ik kon komen maar kreeg al snel argwaan wanneer het 5 minuten duurde. Eenmaal het huis wat ze aanwees waren andere mensen dan haar aanwezig (kon ik zien door de ramen) na paar keer appen zegt ze dat ze bijna klaar was en ik kon komen en naderhand niks meer van gehoord. Helaas 80 euro lichter zonder actie maar wees opgepast!!!
 
Helaas lees ik dit te laat.
Maar ben dus ook naar boxtel afgereisd.. voor niks dus. Eigenlijk had ik nooit bij dr in moete stappe en al weg moeten rijden na 3 zenuwachtige telefoontjes. Maar goed dan hebbie nog soort van vertrouwen. Ook bij t open doen van deur vd auto viel ze best tegen en had ik zo iets van laat maar. Maar weinig tijd veel zin ed... toch ingestapt wel tarief van 150 naar 100 gebracht. Van de carpoolplaats naar idd een wijkje gereden met flats en rijtjeshuizen. Beetje moeilijk doen vanwege buren enz. Wilde ook al betaald krijgen in de auto terwijl thuis was afgesproken. Helaas toch gedaan. Werd in een steegje gezet en ze zou de poort achter open doen. Maar hoorde al aan het wegscheuren dat t geen zuivere koffie was.
Het is jammer dat het zo moeilijk afspreken is voor een vrachtwagenchauffeur dat je je hoop te veel vestigd op buitenkansjes.


Mensen wees gewaarschuwd
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan