Recensie Tessa, Gent/Asse 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wolf

Newbie
7
06/10/21
5
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)

Noemt zichzelf the sexiest girl in the world, op de foto's ziet ze er ook behoorlijk lekker uit. Alleen zijn het valse foto's.
Ze is zeker niet onknap, maar ze is (te) mager en heeft slappe borsten.
Ontvangst was al heel koel. Meteen een condoom (pzc staat nochtans wel in de advertentie) met haar mond aangedaan en dan zeer snel pijpen alsof ze me neukte met haar mond. Helemaal geen variatie in het pijpen, na een tijdje vroeg ik haar te stoppen en het rustig aan te doen. Ik vroeg een tongzoen en kreeg enkel een vlugge kus op de mond (alweer een leugen in de advertentie). Toen wou ze direct bovenop komen zitten maar ik wees haar erop dat we nog veel tijd hadden. Toen heb ik haar lang gelikt, wat rustig en zacht moest gebeuren want anders moest ik ophouden zij ze. Bij een aanraking met mijn vingers was het ook meteen van "auuuw". Dan maar geneukt maar in en uit bewegen mocht ook al niet, ik moest hem erin houden en eerder schurken dan stoten. Tijdens het pijpen was ik bijna klaargekomen maar nu wou het niet goed meer lukken. Ik vroeg doggy maar ook dat was verboden. Uiteindelijk dan toch gelukt in missio. Deze dame heeft duidelijk de verkeerde job gekozen. Advies: wegblijven.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/amazing-beauty-tessa.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Is dame van de advertentie maar haar borsten zijn veel platter dan op de foto's en ook al de rest is veel minder dan op de foto's
Pijpen was met condoom terwijl ze anders adverteert was wel van behoorlijk goed niveau
De rest was minder behalve de massage die was ook van een goed niveau.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/tessa-197
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tessa ontvangt op het gekende adres in Asse. Is blijkbaar veel geboekt wat mijn poging op zaterdag om een afspraak te hebben lukte niet. Ze kon mij inderdaad bevestigen dat ze "enough customers" heeft. Is meisjes van op de foto's met enkele jaren bij. Heeft een borstcorrectie laten doen en dat zie je. Blijkbaar had ze vroeger hangborsten.
Date was ok maar miste wat passie. Pijpen zonder heeft ze tweemaal heeeeel lang gedaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/pretty-sexy-tessa.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Kort gezegd: vreselijk. Extreem afstandelijk: geen kussen, geen aanrakingen. Hoog smetvreesgehalte: doekjes, desinfectiemiddelen gedurende de hele sessie... Lijkt zich op geen enkele manier in te zetten. Ik was na 15m buiten en was bijna opgelucht dat ik niet langer binnen "moest" blijven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan